Whites dołączyło do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie w digitalu zdobyte na rynkach polskim i zagranicznym pozwoli agencji, jako nowemu członkowi, we wzmacnianiu świadomości marketingowej, w budowaniu dobrych praktyk branżowych oraz w edukacji i wymianie wiedzy.
Agencja Whites od 2012 roku rozwija portfolio usług digital marketingowych. Od obszarów White Hat SEO i content marketingu opartego na własnym dziale redakcyjnym, urosła o dział performance marketingu, komunikacji, w którego skład wchodzi zespół social media marketingu i kreacji, czy dział data science marketingu. Współprace z klientami na rynku krajowym zostały wyróżnione m.in.: tytułem Google Partner Premium, nagrodą Gazela Biznesu od Pulsu Biznesu czy dwoma Diamentami Forbesa.
Od 2018 roku Whites działa intensywniej na rynkach zagranicznych, co przełożyło się na nominacje i nagrody w międzynarodowych konkursach branżowych m.in. European Content Awards, Global Search Awards, Adweek Fastest Growing 2020. W 2020 roku do grupy Whites dołączyła agencja Marketing Automation Vecton i agencja Product Design Goodc, dopełniając wachlarz usług potrzebnych do transformacji i efektywnego działania firm w świecie online.
Dziś Whites to agencja data-driven osiągająca cele marketingowe z największymi firmami w Polsce i międzynarodowo. Dołączenie do SAR to naturalny krok w stronę wymiany doświadczeń z innymi znaczącymi podmiotami i ekspertami na rynku reklamy.
„Wraz ze wzrostem skali naszej działalności postanowiliśmy wziąć współodpowiedzialność za kreowanie standardów rynku agencyjnego i wizerunku branży. W dołączeniu do SAR widzimy też szansę na czerpanie z wiedzy i doświadczeń innych członków stowarzyszenia”.
Maciej Woźniak, założyciel i prezes zarządu agencji Whites
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1997 r. zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Są to obecnie 124 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Stowarzyszenie jest organizatorem konkursów, które wyznaczają standardy na rynku komunikacji marketingowej i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions.
Jednym z głównych zadań Stowarzyszenia jest promocja i animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych.
Więcej informacji na stronie: https://sar.org.pl/.