Generative Engine Optimization (GEO)

Zaawansowane technologie takie jak Search Generative Experience (SGE) od Google, czy też konkurencyjna wyszukiwarka Perplexity czy Meta AI, a także chatboty AI typu Google Gemini i OpenAI ChatGPT, są już częścią codziennego użytkowania. Wg Accenture 39% osób w wieku 18-34 lat woli odpowiedzi konwersacyjnej AI od standardowych wyszukiwań w sieci.

Generative Engine Optimization (GEO) to nowa dziedzina w marketingu cyfrowym, która koncentruje się na optymalizacji treści w taki sposób, aby były one preferowane przez modele AI podczas generowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. Kluczowa w tych działaniach jest ekspozycja brandu. Ta strategia jest odpowiedzią na rosnącą rolę sztucznej inteligencji w procesie poszukiwania informacji, gdzie tradycyjne wyszukiwarki, takie jak Google, stopniowo ustępują miejsca odpowiedziom generowanym przez AI.

Umów spotkanie

Analiza danych machine learning

Zbieramy, łączymy i segmentujemy duże wolumeny danych z wielu źródeł. Na ich podstawie dostajesz precyzyjne biznesowe rekomendacje. Odkryj ich potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy.

Jeśli nie wykorzystujesz pełnego potencjału danych marketingowych i biznesowych – ze względu na ich wolumen, różne źródła, problem z agregacją danych, łączeniem, czy wizualizacją – skorzystaj z know-how ekspertów data science. Odkrywaj wnioski ukryte w statystykach, raportach z wielu źródeł, danych z CRM i w narzędziach analitycznych. W analizie wykorzystujemy autorskie narzędzia machine learning, inżynierię odwrotną i mechanizmy NLP (Natural Language Processing).

Umów spotkanie

Analiza rynkowa SEO z inżynierią odwrotną

Zostań liderem widoczności organicznej w swojej branży, dzięki rekomendacjom SEO opartym na dogłębnej analizie strategii Twojej konkurencji w Google.

Znajdź kluczowe czynniki rankingowe, które pozwolą Ci wyprzedzić liderów rynku. Analizuj konkurencyjność, znajdź obszary rozwoju i low hanging fruits oraz zachowaj wysokie ROI i konwersję z SEO. W analizie wykorzystujemy inżynierię odwrotną oraz mechanizmy NLP (Natural Language Processing), opierając się o big data

Przykład zakresu badania dla naszego Klienta: 

  • 10 000 przeanalizowanych słów kluczowych. 

  • 64 GB danych kodu źródłowego. 

  • ponad 100 potencjalnych współczynników rankingowych.

Umów spotkanie

Analiza contentu onsite z Natural Language Processing

Podnieś widoczność strony szybciej i skuteczniej, dzięki technologii, która precyzyjnie analizuje jakość i wartość tysięcy artykułów i opisów na stronie.

Dowiedz się, czy treści na Twojej stronie pracują na jej najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Zobacz kluczowe obszary do szybkiej optymalizacji i naprawy: usunięcie duplikatów treści, grupowanie tematyczne lub kontekstowe linkowanie produktowe. Otrzymaj rekomendacje, które wynikają z badań ekspertów data science opartych na modelach NLP (Natural Language Processing) i machine learning text & image classification, które pozwalają na inteligentną automatyzację analizy contentu na stronie.

Umów spotkanie

Analiza kategorii produktów w e-commerce z machine learning

Odkryj potencjał sprzedażowy i optymalizacyjny e-commerce.

Dowiedz się, na jakich kategoriach produktowych zarabiasz oraz wygrywasz na tle konkurencji. Otrzymaj pogłębioną analizę e-commerce napędzaną przez technologie działu data science.

Umów spotkanie

Analiza ROI z contentu

Zwiększ efektywność treści, które publikujesz w wielu źródłach równocześnie. Zmierz ich wpływ na sprzedaż za pomocą wspólnej miary.

Dowiedz się, jaką liczbę konwersji osiągniesz, planując różnorodny content w wielu miejscach równocześnie. Wykorzystaj know-how ekspertów działu data science, content i SEO wzmocniony autorską technologią, która uwzględnia:

  • Wpływ sezonowości oraz wpływ czasu od momentu publikacji na decyzje konwersyjne.

  • Synergiczną pracę contentu, czyli wpływ konsumpcji treści w jednym kanale na konsumpcję i interakcję w pozostałych.

  • Zmienne zewnętrzne, dzięki czemu minimalizuje ich negatywny wpływ na estymację konwersji.

Wykorzystaj nasze analizy do tworzenia skutecznych planów wydawniczych, prognozy efektywności contentu, określenia udziału contentu w poszczególnych kanałach w konwersji oraz stopnia synergii między nimi. Poznaj jedyne narzędzie na rynku, które każdego dnia bada efektywność contentu, czyli liczbę konwersji, jakie osiągną Twoje treści na kolejne 14 dni.

UMÓW SPOTKANIE

Analityka antyfraudowa

Wykrywaj fraudy skuteczniej.

Ufaj partnerom afiliacyjnym... ale kontroluj  jakość ich pracy. Zdaj się na automatyzację działań antyfraudowych w czasie rzeczywistym. Wykorzystaj nowoczesne algorytmy oparte na uczeniu maszynowym w tym deep learning.

umów spotkanie

Automatyzacja procesów

Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój.

Optymalizuj, usprawniaj i przyspieszaj powtarzalne oraz czasochłonne zadania i procesy. Wykorzystaj możliwości automatyzacji. Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój firmy, dzięki autorskim narzędziom lub customowym automatyzacjom działu data science.

umów spotkanie

Niestandardowe analizy biznesowe

Data science, który rozwiązuje problemy i wspiera osiąganie celów.

Prowadzimy projekty badawcze łączące data science i marketing, m.in. współfinansowane z Grantu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Tworzymy własne narzędzia analityczne. Używamy technologii i wiedzy z zakresu inteligentnych algorytmów oraz danych do osiągania celów klientów. 

umów spotkanie

Zaawansowane technologie takie jak Search Generative Experience (SGE) od Google, czy też konkurencyjna wyszukiwarka Perplexity czy Meta AI, a także chatboty AI typu Google Gemini i OpenAI ChatGPT, są już częścią codziennego użytkowania. Wg Accenture 39% osób w wieku 18-34 lat woli odpowiedzi konwersacyjnej AI od standardowych wyszukiwań w sieci.

Generative Engine Optimization (GEO) to nowa dziedzina w marketingu cyfrowym, która koncentruje się na optymalizacji treści w taki sposób, aby były one preferowane przez modele AI podczas generowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. Kluczowa w tych działaniach jest ekspozycja brandu. Ta strategia jest odpowiedzią na rosnącą rolę sztucznej inteligencji w procesie poszukiwania informacji, gdzie tradycyjne wyszukiwarki, takie jak Google, stopniowo ustępują miejsca odpowiedziom generowanym przez AI.

Umów spotkanie

Zbieramy, łączymy i segmentujemy duże wolumeny danych z wielu źródeł. Na ich podstawie dostajesz precyzyjne biznesowe rekomendacje. Odkryj ich potencjał optymalizacyjny i sprzedażowy.

Jeśli nie wykorzystujesz pełnego potencjału danych marketingowych i biznesowych – ze względu na ich wolumen, różne źródła, problem z agregacją danych, łączeniem, czy wizualizacją – skorzystaj z know-how ekspertów data science. Odkrywaj wnioski ukryte w statystykach, raportach z wielu źródeł, danych z CRM i w narzędziach analitycznych. W analizie wykorzystujemy autorskie narzędzia machine learning, inżynierię odwrotną i mechanizmy NLP (Natural Language Processing).

Umów spotkanie

Zostań liderem widoczności organicznej w swojej branży, dzięki rekomendacjom SEO opartym na dogłębnej analizie strategii Twojej konkurencji w Google.

Znajdź kluczowe czynniki rankingowe, które pozwolą Ci wyprzedzić liderów rynku. Analizuj konkurencyjność, znajdź obszary rozwoju i low hanging fruits oraz zachowaj wysokie ROI i konwersję z SEO. W analizie wykorzystujemy inżynierię odwrotną oraz mechanizmy NLP (Natural Language Processing), opierając się o big data

Przykład zakresu badania dla naszego Klienta: 

  • 10 000 przeanalizowanych słów kluczowych. 

  • 64 GB danych kodu źródłowego. 

  • ponad 100 potencjalnych współczynników rankingowych.

Umów spotkanie

Podnieś widoczność strony szybciej i skuteczniej, dzięki technologii, która precyzyjnie analizuje jakość i wartość tysięcy artykułów i opisów na stronie.

Dowiedz się, czy treści na Twojej stronie pracują na jej najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Zobacz kluczowe obszary do szybkiej optymalizacji i naprawy: usunięcie duplikatów treści, grupowanie tematyczne lub kontekstowe linkowanie produktowe. Otrzymaj rekomendacje, które wynikają z badań ekspertów data science opartych na modelach NLP (Natural Language Processing) i machine learning text & image classification, które pozwalają na inteligentną automatyzację analizy contentu na stronie.

Umów spotkanie

Odkryj potencjał sprzedażowy i optymalizacyjny e-commerce.

Dowiedz się, na jakich kategoriach produktowych zarabiasz oraz wygrywasz na tle konkurencji. Otrzymaj pogłębioną analizę e-commerce napędzaną przez technologie działu data science.

Umów spotkanie

Zwiększ efektywność treści, które publikujesz w wielu źródłach równocześnie. Zmierz ich wpływ na sprzedaż za pomocą wspólnej miary.

Dowiedz się, jaką liczbę konwersji osiągniesz, planując różnorodny content w wielu miejscach równocześnie. Wykorzystaj know-how ekspertów działu data science, content i SEO wzmocniony autorską technologią, która uwzględnia:

  • Wpływ sezonowości oraz wpływ czasu od momentu publikacji na decyzje konwersyjne.

  • Synergiczną pracę contentu, czyli wpływ konsumpcji treści w jednym kanale na konsumpcję i interakcję w pozostałych.

  • Zmienne zewnętrzne, dzięki czemu minimalizuje ich negatywny wpływ na estymację konwersji.

Wykorzystaj nasze analizy do tworzenia skutecznych planów wydawniczych, prognozy efektywności contentu, określenia udziału contentu w poszczególnych kanałach w konwersji oraz stopnia synergii między nimi. Poznaj jedyne narzędzie na rynku, które każdego dnia bada efektywność contentu, czyli liczbę konwersji, jakie osiągną Twoje treści na kolejne 14 dni.

UMÓW SPOTKANIE

Wykrywaj fraudy skuteczniej.

Ufaj partnerom afiliacyjnym... ale kontroluj  jakość ich pracy. Zdaj się na automatyzację działań antyfraudowych w czasie rzeczywistym. Wykorzystaj nowoczesne algorytmy oparte na uczeniu maszynowym w tym deep learning.

umów spotkanie

Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój.

Optymalizuj, usprawniaj i przyspieszaj powtarzalne oraz czasochłonne zadania i procesy. Wykorzystaj możliwości automatyzacji. Zyskaj więcej czasu i zasobów na rozwój firmy, dzięki autorskim narzędziom lub customowym automatyzacjom działu data science.

umów spotkanie

Data science, który rozwiązuje problemy i wspiera osiąganie celów.

Prowadzimy projekty badawcze łączące data science i marketing, m.in. współfinansowane z Grantu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Tworzymy własne narzędzia analityczne. Używamy technologii i wiedzy z zakresu inteligentnych algorytmów oraz danych do osiągania celów klientów. 

umów spotkanie

Dzięki współpracy z Whites rosną:

Digital marketing opiera się na danych i technologii

„Wszystkie tworzone przez nas narzędzia i rozwiązania wychodzą z potrzeb specjalistów i klientów. Dzięki technologii rozwiązujemy ich problemy i usprawniamy pracę. Często optymalizacja procesów, analiza skomplikowanych, rozległych wolumenów danych nie byłaby fizycznie możliwa bez inteligentnej automatyzacji. A także zaplecza specjalistów data science, którzy wyznaczają jej kierunek”.

— Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski, Innovation Lead, Whites

W Whites odpowiadamy na potrzeby współczesnego marketingu, wykorzystując znajomość NLP (Natural Language Processing). NLP to, między innymi, model BERT, dzięki któremu wyszukiwarka Google rozumie intencje naszych zapytań. Specjaliści data science w Whites stale rozwijają narzędzia analizy big data. Do najbardziej skomplikowanych zadań używamy algorytmów machine learning – w tym deep learning

Dzięki innowacyjnemu podejściu i rozwojowi zespołu data science nieustannie podnosimy jakość usług SEO, content marketingu, reklamy performace i efektywności działań w social mediach.

UMÓW SPOTKANIE
krzysztof_kowalczuk-fijalkowski

Analiza big data rynku fashion w Nowej Zelandii

Dowiedz się, jak autorska technologia AI i inżynieria odwrotna pozwoliły nam odkryć kluczowe czynniki, które wpływają na ruch organiczny w branży fashion.  Sprawdź, jak przeanalizowaliśmy wyniki wyszukiwania w Nowej Zelandii, by budować skuteczniejsze strategie SEO.

E-commerce w Nowej Zelandii funkcjonuje inaczej niż w pozostałych krajach OECD. Wszystko przez oddalenie geograficzne i stosunkowo małą populację – 5 milionów ludzi, którzy mieszkają na obszarze zbliżonym do terytorium Wielkiej Brytanii. Duże platformy i serwisy e-commerce takie, jak Amazon, eBay czy Zalando, nie weszły jeszcze na rynek nowozelandzki.
Pomimo tego, z powodu obecności lokalnych i australijskich producentów, rywalizacja na rynku jest duża.

Wraz z Pure SEO (agencją z Nowej Zelandii), nasi eksperci SEO wykonali badanie autorskim narzędziem opartym o algorytmy machine learning

Pobraliśmy po 50 pozycji desktopowych i 50 mobilnych wyników wyszukiwania Google przy użyciu uniwersalnego Google search z geolokalizacją Nowej Zelandii oraz angielskim interfejsem językowym. Przeanalizowaliśmy 10099 fraz kluczowych złożonych z 1 do 6 słów należących do kategorii odzieżowej oraz pobraliśmy ponad 134 Gb surowych danych. 

Dzięki temu odkryliśmy precyzyjne czynniki wpływające na widoczność w wynikach wyszukiwania, ruch i przychody ze źródła organic na nowozelandzkim rynku fashion.

Zobacz case study
Case Study  New Zeland fashion PL

Co mówią o nas partnerzy

mateusz-piotrowski-lafarge

Rebranding i związana z tym zmiana strony zwykle niesie ze sobą dużo niespodzianek i problemów. Na szczęście Whites było dla Holcim nieocenionym wsparciem. Od przygotowania świeżego i ulepszonego layoutu serwisu – wizualnie i UXowo. Przez wsparcie migracji z poprzedniej strony na nową, czyli działania SEO i web development. Kończąc na całościowej opiece technicznej nad serwisem i rozwojem SEO-contentowym, czyli planach treści na stronie wspierających wizerunek marki.

Whites to nie tylko nasz digitalowy know-how, ale też solidny i doświadczony partner marki w cyfrowej rzeczywistości. Taki, z którym aż chce się współpracować.

mateusz-piotrowski-lafarge

Mateusz Piotrowski

Communication Director, Holcim

8-3

Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

8-3

Mariusz Gralewski

CEO at DocPlanner.com

6-4

Za najbardziej istotne w przypadku tej współpracy uważamy:
- kompleksowe podejście - zaangażowanie i patrzenie na biznes całościowo, a na media społecznościowe jako narzędzie do realizacji jego celów
- partnerstwo i zaufanie, wynikające z doświadczenia Agencji Whites w branży medycznej i innych, które przełożyły się na dobrze dobraną komunikację, a co za tym idzie, odpowiednie reagowanie w każdej sytuacji i zrozumienie rynku.

6-4

Justyna Gościńska-Bociong

Kierownik ds. PR i Komunikacji, Medicover Polska

piotr-supronowicz

Głównym celem współpracy z Whites było zwiększenie wartościowego ruchu na stronie ze szczególnym skupieniem na wyszukiwaniach non-brand. Udało nam się to osiągnąć w założonym czasie i wzrost liczby non-brandowych wejść organicznych wyniósł 128% między czerwcem 2018 i czerwcem 2019. Praca z zespołem Whites opierała się na budowaniu partnerskiej relacji biznesowej, a obustronne elastyczne podejście do wszystkich jej aspektów zapewniło płynność działań. Whites wyszło poza standardowe ramy współpracy na linii agencja-klient i zadbało o kompleksowe spełnienie naszych potrzeb biznesowych nie tylko w SEO, ale również w kwestiach takich jak na przykład User Experience.

piotr-supronowicz

Piotr Supronowicz

E-commerce and Product Manager, Virgin Mobile Polska

7-3

Whites są bardzo konkretni w działaniu i potrafią dostosować się do pracy z wymagającym klientem na bardzo trudnym rynku. Search jest dla nas bardzo ważnym kanałem, który Whites wzmocnili. 

7-3

Radek Zaleski

Partner, Netguru

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Konrad Ciesiołkiewicz

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

15-2

Na każdym etapie współpracy – od momentu przygotowywania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację – Agencja Whites wykazuje się wyjątkowym profesjonalizmem i dbałością o nasze potrzeby. Elastyczne podejście umożliwia dostosowywanie się do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane. 

Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.

15-2

Dorota Wysocka

Roche Polska Sp. z o.o., Multichannel Marketing Manager

11-1

Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

11-1

Robert Konik

Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

10-2

Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

10-2

Paweł Włuka

Still Polska, Head of Marketing Region EENA

12-2

We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

12-2

Beata Zawistowska

Internet Product Director, Edipresse Poland

24-2

Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

24-2

Aleksandra Pagórska

HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

9-2

Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

9-2

Marcin Iwuć

Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

25

Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media.

25

Agata Nałęcz

Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

23-1

We have strong conviction that leveraging the opportunities of digital is one guarantee of success. With their deep expertise, rich creative power, passionate attitude and strong motivation Whites Agency proved us that together we can drive change and succeed in the field of Social Media. We are pleased to welcome Whites Agency as our expert partner in Social Media Marketing, and looking forward to cooperate with its colleagues longer-term.

23-1

Boglarka Laszlo-Keszei

Digital Manager, Henkel CEE

14-3

Współpracę z agencją Whites rozpoczęliśmy w październiku 2017 r. Był to moment w którym zależało nam na zwiększeniu liczby leadów w dosyć krótkim czasie. Agencja bardzo szybko zareagowała na nasze potrzeby uruchamiając kampanie AdWords z wykorzystaniem remarketingu. Liczba leadów bardzo szybko osiągnęła pożądany dla nas poziom przy optymalnym budżecie. Obecnie nadal współpracujemy z agencją Whites w ramach kampanii  Adwords i od niedawna, także w ramach działań z obszaru SEO. 

Agencja Whites dała się poznać jako rzetelny i godny zaufania partner. Pracownicy są zawsze dyspozycyjni i służą profesjonalną pomocą w różnych dziedzinach zagadnień internetowych. 

Jakość świadczonych usług przez agencję jest zawsze na najwyższym poziomie, dlatego polecamy Firmę jako solidnego i rzetelnego partnera w biznesie.

14-3

Barbara Dzida

Kierownik ds. Marketingu, Bibby Financial Services Sp. z o.o.

18-4

Z Whites współpracujemy od 2018 r. budując wyniki w SEO dla jednej z globalnych marek obuwia sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, stąd w Q1 2021 rozszerzyliśmy ją o kolejny znany brand, tym razem z branży profesjonalnych butów sportowych.

18-4

Magdalena Rojek

Digital marketing specialist, Orbico

1-2

Po kilku miesiącach współpracy widzimy znaczne wzrosty kluczowych pozycji oraz oczekiwany wzrost ruchu organicznego. Wierzymy, że dalsze wysiłki agencji Whites, będą przekładały się na rewelacyjne rezultaty naszego SEO.

1-2

Michał Skarżyński

eCommerce Manager w ETAM Poland

21-2

Największym wyzwaniem, które zrealizowała Agencja Whites, w projektowaniu aktywizacji dla odbiorców kultury było umożliwienie im wyrażenia swobodnej interpretacji, bez narzucania swojej wizji, kontekstu lub punktu widzenia, co pozwoliło zlikwidować barierę wejścia i uczynić ją atrakcyjną.

21-2

Jakub Pawlak

Kierownik Działu Marketingu, Muzeum Łazienki Królewskie

20-3
Dzięki wsparciu Whites wreszcie skupiliśmy się na precyzyjnie wytyczonym odcinku. Na bardzo konkretnych liczbach pokazali nam gdzie jesteśmy, gdzie jest nasza konkurencja i w jakich obszarach powinniśmy się rozwijać.
20-3

Jakub Drozd

CEO Sporticos

22-2

Agencję Whites cenimy nie tylko za profesjonalizm, ale również za intuicję w rozpoznawaniu naszych potrzeb, ogromne zaangażowanie i przyjazną atmosferę. Efektem naszej współpracy jest ciągły wzrost widoczności.

22-2

Joanna Barczykowska-Tchorzewska

Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner

19-2

W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest profesjonalna współpraca z Whites – na rynku, gdzie funkcjonuje tak wiele agencji znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.

19-2

Piotr Wasik

Head of Marketing Consumer, Galderma

1530535178285

Współpraca z Whites to najlepszy dowód na to, że wybór pomiędzy agencją a wewnętrznym zespołem SEO nie musi być bolesnym kompromisem. Będąc w stałym kontakcie, jesteśmy w stanie zaadresować zarówno proste zadania typu “quick wins”, jak i wieloetapowe projekty. Ogromnym plusem jest dla nas responsywność i proaktywność specjalistów, z którymi współpracujemy, a dzięki szkoleniom i warsztatom rozwijamy dodatkowe kompetencje w zespole contentowym Divante.

1530535178285

Justyna Dzikowska

Head of Content, Divante

www_zdjęcia testimoniale

We had many great upskilling sessions by Whites, covering relevant and trending topics in Social Media Marketing. The upskillings are always well organized and full of interesting content with real-life examples. Those sessions by Whites bring additional value and help to further develop digital marketing knowledge in our community.

www_zdjęcia testimoniale

Kristina Golovkina

Senior Digital Specialist CEE, Henkel

Projekty badawcze Whites

Prowadzimy projekty badawcze łączące data-science i marketing, m.in. współfinansowane z Grantu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju:


I. Narzędzie analityczne wykorzystujące machine learning i big data do precyzyjnych i skutecznych rekomendacji SEO – projekt o wartości 7 milionów złotych.

II. Inteligentny system predykcji marketingowych, ROI i zarządzania budżetami wykorzystujący machine learning – projekt o wartości 6 milionów złotych.

III. Autorskie projekty badawcze: własnych produktów i narzędzi marketingowych. 

POROZMAWIAJMY
Case study grafika pionowa 570x850 (3)

70% wzrost współczynnika konwersji w ciągu miesiąca dzięki data-driven SEO

Dowiedz się, jak dzięki analizie big data zwiększyliśmy w ciągu miesiąca wartość biznesową ruchu organicznego Sporticos.com, podnosząc współczynnik konwersji o 70%.

Sporticos to serwis, który prezentuje statystyki piłkarskie, a także najlepsze typy wyników spośród znalezionych w internecie. Wspólnymi siłami w ciągu miesiąca zwiększyliśmy widoczność w wynikach wyszukiwania, ruch i przychody ze źródła organic na rynku brytyjskim.

Zmiana pozycji Sporticos dla fraz kluczowych. Dzięki pogłębionej analizie z użyciem autorskiej technologii big data SEO opartej na algorytmach ML otrzymaliśmy precyzyjne rekomendacje optymalizacji serwisu.

Wzrost ruchu organicznego na rynku brytyjskim. To z perspektywy biznesowej kluczowy dla klienta rynek. Dlatego skupiliśmy się na budowaniu widoczności właśnie na nim.

Wzrost współczynnika konwersji 0 70% i liczby konwersji o 51%. Optymalizacja strony sporticos.com miała bezpośredni wpływ na powyższe wyniki.

CZYTAJ CASE STUDY
Case Study   Sporticos PL

Jeśli potrzebujesz w planowaniu i realizacji strategii content marketingowej, skontaktuj się z nami