Marcin Kubik od prawie dwóch lat zajmuje się kluczowymi Klientami w naszej agencji.
Teraz jako Head of Client Service, będzie nie tylko odpowiadał za procesy pozyskiwania, obsługi i utrzymania Klientów Whites, ale również zarządzał pracą całego zespołu Accountów.
„Awans Marcina to naturalny efekt jego dotychczasowej pracy, zaangażowania i kompetencji jakie posiada. Cieszę się, że osobę odpowiedzialną za opiekę nad naszymi klientami mogliśmy wyłonić z zespołu."
- Anna Ałaszkiewicz, Partner Zarządzająca Whites
Kubik posiada ponad 18-letnie doświadczenie w branży online, zarówno po stronie klienta, jak i agencji; w tym ponad 10 z focusem na SEO, SEM i Performance. Przez 8 lat zarządzał projektami i kampaniami online w Marketeo (Grupa Oponeo).
Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań cyfrowych online poparte certyfikatem Google Digital Sales Certification. Współpracował z takimi klientami jak: Allegro, Grupa OLX, ITI Neovision S.A. (Grupa NC+), Roche Polska, Teva Pharmaceuticals Polska, Knauf, Randstad, Coface, Muzeum Łazienki Królewskie.
„Moim celem jest zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszej jakości obsługi i wsparcia w rozwoju ich biznesów. Przyznam, że jest to duże wyzwanie, ponieważ uznanie ze strony dotychczasowych Klientów potwierdza, że w tym obszarze już spełniamy ich oczekiwania. Jestem jednak przekonany, że nie możemy spocząć na laurach i stracić danego nam zaufania. Klienci są dla nas najważniejsi i chcemy, aby tak czuli się każdego dnia współpracując z nami."
- Marcin Kubik, Head of Client Service
W Whites specjalizujemy się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla Naszych Klientów wdrażamy strategie działań digitalowych i osiągamy maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in. SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.