PLATFORMA CONTENTOWA

Agata Żychlińska-Hoppe
Business Owner of CM Platform

Miejsce marki w internecie.

Już prawie 70% decyzji zakupowych zaczyna się w wyszukiwarce. Dobre wykorzystanie potencjału drzemiącego w sieci daje marce znaczną przewagę w walce o zdobycie potencjalnego klienta. W tym procesie niezwykle ważne jest nawiązanie więzi z klientem, dotarcie do niego na etapie podejmowania decyzji zakupowej. W Whites naszym priorytetem są sukcesy marek, dla których pracujemy, dlatego jednym z głównych obszarów naszej działalności jest tworzenie platform contentowych dla naszych partnerów. Dbamy nie tylko o to, aby z treściami dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale także o to, by wspierać i optymalizować działania e-commercowe. Wiemy, jak ważne jest to, aby nasze działania budowały wizerunek i rozpoznawalność marki oraz aby miały przełożenie na realne wzrosty biznesowe.


DZIĘKI PLATFORMIE MOŻNA:

Dywersyfikować źródła ruchu

W połączeniu z innymi kanałami można pozyskiwać klientów z niedostępnych dotąd miejsc i poszerzać lejek sprzedażowy.

Tworzyć społeczność

Mocna więź z brandem, budowana na realnych potrzebach grupy docelowej to coś, czego nie można zdobyć każdym kanałem.

Budować długofalową strategię

Tworząc własny content budujemy stałą komunikację dotyczącą naszych produktów i usług.

Podnosić efektywność kosztową

Spójna strategia contentowa pozwala osiągać świetne wyniki i oszczędzać budżet na pojedynczych pikach reklamowych. Dodatkowo, z czasem platforma osiąga lepsze wyniki przy mniejszych kosztach.

Zdobywać nowe źródła przychodu

Dzięki silnej platformie contentowej można wspierać e-commerce oraz lepiej pokazać ofertę produktów i usług

Osiągać nieporównywalne zasięgi

Sto, dwieście, kilkaset tysięcy, milion i znacznie więcej użytkowników na platformie? W zależności od celu jaki ma marka można pozyskać ogromne zasięgi.

Więcej o korzyściach płynących z posiadania platformy contentowej możesz przeczytać w white paperze "Platformy contentowe - czyli jak robić skuteczny content marketing".

W Content Studio tworzymy takie platformy od podstaw. Mamy ponad 100 osobową redakcję, własne metody i autorskie narzędzia, dzięki którym w ubiegłym roku na stronach naszych klientów ruch organiczny wzrósł średnio o 105%.

Platforma contentowa

Kompletna platforma contentowa łączy w sobie kilka podstawowych elementów – strategię, analityką kreację, content i dystrybucję.

Strategia

Idea nadrzędna komunikacji, określenie grup docelowych oraz analiza ich zachowań w internecie, analiza otoczenia rynkowego i konkurencji, definicja potrzeb marki, cele, dobór odpowiednich narzędzi do ich realizacji, metody dystrybucji contentu (wyszukiwarki i social media)

Analityka

Pozwala nam określić tematy jakie powinny zostać poruszone w ramach tworzonego contentu, dostosowując je do tego, czego szukają użytkownicy z grupy docelowej. Dzięki temu wiemy, że nasze działania będą skuteczne.

Kreacja

Przygotowujemy branding oraz przewodnią linię kreatywną , tak aby była spójna z potrzebami marki, a jednocześnie dopasowana do najnowszych trendów panujących w Internecie.

Content

Przygotowaniem treści zajmuje się 100 osobowy zespół ekspertów z obszarów takich jak medycyna, technologie, lifestyle, biznes, parenting i wiele innych. Teksty przez nich tworzone są przyjazne dla użytkowników oraz dostosowane do wymagań wyszukiwarek.

Dystrybucja

Nie tylko umiemy tworzyć content, ale także go promować. Całościowo zajmujemy się kampaniami digitalowymi naszych platform i zrealizowaniem założonych celów w zakresie dotarcia do grupy docelowej.


CO SPRAWIA, ŻE OSIĄGAMY LEPSZE EFEKTY NIŻ KONKURENCJA?

Content graphy

Zbiór wyselekcjonowanych fraz
głównych i uzupełniających

Dobrane słowa kluczowe

Zwiększanie efektywności treści

Autorska technologia

Inżynieria odwrotna analizująca treści

Badanie korelacji słów i fraz kluczowych

Podnoszenie skuteczości treści

Współczynnik Efektywności Treści

Autorski współczynnik Whites

Badanie efektywności treści

Dokładne określanie potencjałów
w danej tematyce

Długofalowy efekt

Realizacja celów Twojej marki

Optymalizacja zarządzania projektem

Reagowanie na zmiany algorytmów

PRZECZYTAJ JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

  • Kobieta w okularach
  • Mężczyzna w okularach
  • Beata Zawistowska

    Internet Product Director, Edipresse Poland

    We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

  • Marcin Iwuć

    Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

    Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

  • Agata Nałęcz

    Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

    Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media

  • Robert Konik

    Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

    Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

  • Paweł Włuka

    Still Polska, Kierownik Działu Marketingu

    Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

  • Aleksandra Pagórska

    HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

    Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

  • Mariusz Gralewski

    CEO at DocPlanner.com

    Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

  • Konrad Ciesiołkiewicz

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

    Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.


NASZ ZESPÓŁ

Agata Żychlińska-Hoppe
Business Owner of CM Platform

Anna Mościcka content marketing

Anna Mościcka
Head of Content Studio

Anna Grunwald
Szefowa Działu Redakcji

Wojciech Spychalski Performance Marketing

Wojciech Spychalski
Head of Performance Marketing

Marcin Pabian
Creative

Agnieszka Zawadzka
Head of Research and Analysis

Whites Head of SEO Krzysztof Beniowski

Krzysztof Beniowski
Head of SEO


PRACOWALIŚMY Z


O JAKOŚĆ CONTENT STUDIO
NASZYCH KLIENTÓW DBA:
Anna Mościcka content marketing

Anna Mościcka
Head of Content Studio
kontakt@agencjawhites.pl
linkedin

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dowiedz się,  jak możemy rozwinąć Twój biznes