W naszej agencji została wyodrębniona nowa komórka w strukturze firmy - Content Studio, odpowiedzialna za kompleksowe i strategiczne projekty contentowe.
Content Studio tworzy i rozwija Platformy Contentowe, zaczynając od pomysłu kreatywnego i budowania strategii, przez kreację i produkcję treści, po ich skuteczną dystrybucję. Content Studio wykorzystuje dotychczasowe doświadczenie zespołu agencji, która specjalizuje się w tworzeniu efektywnego contentu, atrakcyjnego dla użytkowników i jednocześnie o wysokim współczynniku dotarcia do grup docelowych.
„Utworzenie Content Studia to naturalny proces w rozwoju naszych kompetencji contentowych. Projekty związane z tworzeniem mediów dla naszych klientów (Platform Contentowych) to coraz ważniejszy element naszej działalności. Wyodrębnienie w organizacji Content Studia to przede wszystkim skupienie kompetencji tworzenia contentu i jego dystrybucji w jednym miejscu i większy focus na rozwój tej specjalizacji przez Whites."
- Anna Ałaszkiewicz, Partner Zarządzająca Whites
Szefową nowego obszaru została Anna Mościcka, która do tej pory była odpowiedzialna za obszar branded content i social media w agencji Whites.
„Tworzony przez nas content wykracza poza rynkowe standardy - jest zoptymalizowany pod kanały dystrybucji, atrakcyjny i angażujący dla użytkowników. I co najważniejsze, realizuje cele Klienta - buduje wizerunek marki i wspiera sprzedaż. Wielu z naszych Klientów decyduje się iść w stronę strategicznych, kompleksowych działań, dzięki którym docierają do odbiorcy i które przynoszą długofalowe efekty ich markom. Audience development to kluczowe pojęcie w marketingu w tym roku."
- Anna Mościcka, Head of Content Studio
Anna Mościcka, od dwóch lat w agencji Whites, w strukturze której stworzyła i rozwinęła zespół social media. Wcześniej kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegentka (min. I 3 Marketing & Social Media, InfoShare, InternetBeta, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Specjalizujemy się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla Naszych Klientów wdrażamy strategie działań digitalowych i osiągamy maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.