DLACZEGO MY

Anna Ałaszkiewicz
Managing Director

Tworzymy firmę w której chcemy pracować i z którą sami chcielibyśmy pracować. Klienci to dla nas przede wszystkim partnerzy w biznesie – ludzie którzy mają swoje cele, ambicje i marzenia, i którzy podobnie jak my chcą je realizować. Dla nas prowadzenie agencji to budowanie zaufania i wzajemne zrozumienie.

Myślimy przez pryzmat celów i rozwoju biznesu naszych klientów, a nie przez narzędzia jakich do tego użyjemy, to zawsze jest dla nas wtórne i wynika ze strategii. To co nas wyróżnia to zespół najlepszych specjalistów – osób które nie tylko mają ponadprzeciętne kompetencje, ale też angażują się i czują się odpowiedzialni za to co robią i zawsze mają odwagę podpisać się pod wykonaną pracą.

Naszym celem, który przyświeca nam w budowaniu firmy i codziennej pracy jest tworzenie nowej jakości na rynku agencji marketingu internetowego. Nasz model biznesowy oparliśmy na zaufaniu . Wierzymy, że to kluczowy czynnik sukcesu w przypadku modelu agencja-klient, a jednocześnie tak deficytowy na naszym rynku. Ma to oczywiście sens, jedynie gdy okazujemy się godni tego zaufania. Efektem tej filozofii jest wysoki, ponad 80% wskaźnik nowych klientów z rekomendacji. Dotrzymujemy też obietnic składanych pracownikom i współpracownikom – dzięki temu udało nam się stworzyć zespół ekspertów marketingu internetowego.

Maciej Woźniak
Założyciel, Prezes Zarządu


PRACOWALIŚMY Z


PRZECZYTAJ JAK OCENIAJĄ NAS KLIENCI

  • Beata Zawistowska

    Internet Product Director, Edipresse Poland

    We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

  • Marcin Iwuć

    Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

    Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

  • Agata Nałęcz

    Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

    Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media

  • Robert Konik

    Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

    Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

  • Paweł Włuka

    Still Polska, Kierownik Działu Marketingu

    Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

  • Aleksandra Pagórska

    HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

    Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

  • Mariusz Gralewski

    CEO at DocPlanner.com

    Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

  • Konrad Ciesiołkiewicz

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

    Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.


54

Specjalistów

+63%

średni roczny wzrostu SEO na stronach naszych Klientów

7,5 mln

obsługiwanego miesięcznie ruchu SEO

Partner

Google Premium

5

Klientów z WIG30

250

Klientów

16

obsługiwanych rynków zagranicznych

187

strategii performence'owych

1 mln

konwersji


W CODZIENNEJ PRACY KORZYSTAMY Z PROFESJONALNYCH NARZĘDZI:


NASZĄ WIEDZĘ POTWIERDZAJĄ LICZNE CERTYFIKATY