Otrzymaliśmy 3 nominacje w prestiżowych konkursach The Drum Marketing Awards 2020 oraz The Drum Search Awards 2020 - za kampanie zrealizowane wspólnie z Virgin Mobile, Medme i Sporticos.
The Drum to globalna platforma mediowa i największy portal marketingowy w Europie, gdzie codziennie publikowane są wiadomości branżowe z całego świata. Każdego miesiąca przyciąga 1,4 mln użytkowników. The Drum Awards wyróżnia najlepsze projekty i firmy, a także najzdolniejszych profesjonalistów z branży.
W The Drum Marketing Awards zostaliśmy nominowani w kategorii SEO za projekt “Non-brand keywords for converting organic traffic”. Wykorzystując potencjał niebrandowych słów kluczowych, wzmocniliśmy markę Virgin Mobile na polskim rynku oraz pozyskaliśmy jakościowy ruch na stronach sprzedażowych klienta. Tutaj możecie znaleźć case study projektu.
The Drum Search Awards przyniósł nam dwie nominacje. Wraz ze Sporticos trafiliśmy do grona finalistów w kategorii SEO - most Effective Use of Data za projekt “How to achieve 70% Increase in Conversion rate Within a Month? Data-Driven SEO is a good way to go!” Dzięki naszym działaniom Data-driven SEO, serwis piłkarski Sporticos uzyskał 70% wzrostu współczynnika konwersji na przestrzeni jednego miesiąca. Drugą nominację, w kategorii Healthcare and Pharma, otrzymaliśmy wraz z Medme za projekt “How to achieve 3616% increase in organic traffic in Healthcare industry?”. Budując i implementując strategię digitalową, zwiększyliśmy ruch w serwisie klienta do 5 mln sesji organicznych miesięcznie oraz trafiliśmy do 3,5 mln unikalnych użytkowników. Case study będące podstawą zgłoszeń do The Drum Awards znajdują się na naszym blogu - Sporticos, Medme.
Ogłoszenie wyników było zaplanowane na 21 kwietnia 2020, jednak w obliczu obecnej sytuacji nowa data nie jest jeszcze znana. Pełne listy nominowanych możecie sprawdzić tutaj:
- The Drum Marketing Awards
- The Drum Search Awards