W odpowiedzi na trendy rynkowe związane z AI i potrzeby naszych klientów wprowadziliśmy zmiany w strukturze agencji. Powołanie dwóch niezależnych Business Ownerów w obszarach SEO i Contentu pozwoli na pracę w mniejszych i bardziej zwinnych zespołach o dużej autonomii i elastyczności. W związku z tym Magda Rozmus objęła stanowisko Business Ownera zespołu Content Marketingu, natomiast Rafał Kobylarczyk stanął na czele zespołu SEO.
Magda Rozmus, która od samego początku współtworzy zespół Contentu w Whites, od ponad dwóch lat, jako Team Leaderka skutecznie nim zarządza. Jej zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności oraz wprowadzane zmiany sprawiają, że awans jest naturalnym etapem w jej karierze – podkreśla Anna Tkaczyk, Managing Partnerka w Whites.
Rafał Kobylarczyk, nowy Business Owner zespołu SEO, jest nieocenionym ekspertem i strategiem. Jego głębokie zrozumienie zespołu oraz entuzjazm do realizacji kampanii z wykorzystaniem automatyzacji i rozwiązań AI przekładają się na wysoką skuteczność działań i zadowolenie klientów. Razem z Krzysztofem Kowalczuk-Fijałkowskim, Innovation Lead Whites, będzie implementować strategie Generative Engine Optimization (GEO) do działań zespołu SEO. Rafał łączy w sobie wszystkie kompetencje, których oczekujemy od Business Ownera - dodaje Anna Tkaczyk, Managing Partnerka w Whites.
Jeśli szukasz sprawdzonego partnera, który wesprze Cię w działaniach marketingowych, napisz do nas.