Strategia GEO-1Konsumenci już dziś korzystają na swojej ścieżce zakupowej z odpowiedzi generowanych przez AI w wyszukiwarkach (Google AI Overview, Perplexity) i chatbotach (m.in. OpenAI ChatGPT, Google Gemini).

Boisz się, że Twoja marka straci na znaczeniu w nowej rzeczywistości?
Chcesz dowiedzieć się, jak przygotować się na zmiany?

Umów bezpłatną konsultację  i przekonaj się jak GEO (Generative Engine Optimization) odpowiada na te wyzwania. Sprawdź, co zyskasz dzięki Strategii GEO READY!

Umów bezpłatną konsultację

Co zyskasz dzięki Strategii GEO READY:

Ochrona przed spadkami ruchu organicznego i konwersji. Badania Gartnera wskazują, że do 2026 r. ruch może spaść o 25% dla serwisów, które nie przystosują się do nowej rzeczywistości AI-first.
Przewaga konkurencyjna. Możesz wyprzedzić konkurencję, przygotowując swój serwis na zmiany w wyszukiwarce Google, czyli odpowiedzi AI Overview.
Dodatkowe źródła ruchu i konwersji. Dotarcie do nowej grupy odbiorców i zbudowanie kolejnych punktów styku z Twoją marką. Z chata GPT korzysta około 180 mln użytkowników, a z Perplexity 10 mln miesięcznie.
Integracja SEO z Content Marketingiem i Social Media (Omnichannel). GEO to odpowiedź na zmiany nie tylko w kontekście konwersacji z chatbotami, ale też na pojawienie się nowych snippetów i wzrost udziału LinkedIn, YouTube, Reddit i Quora w wynikach wyszukiwania.
Skuteczne planowanie działań marketingowych. Dzięki wiedzy dotyczącej funkcjonowania generatywnych wyszukiwarek i ich czynników sukcesu, stworzysz harmonogram i plan działań marketingowych.

Marki, które rosną dzięki Whitesloga klientów

Zawartość strategii GEO

  • Badanie czynników sukcesu i autorytetów w branży. 
    Za pomocą inżynierii odwrotnej identyfikujemy benchmarki i dobre praktyki oraz serwisy, które stanowią źródła dla wyszukiwarek AI-first.

  • Indeksowanie i optymalizacja techniczna. 
    Szczególnie w kontekście AI Overview (SGE), prawidłowe indeksowanie serwisu i udostępnienie wszystkich treści jest kluczowe. Wyszukiwarki wyciągają bowiem fragmenty tekstów, a nie całe strony jak w tradycyjnym Google.

  • Badanie prędkości ładowania i czynników UX. 
    Odpowiedzi w trybie konwersacji generowane są przez wyszukiwarki w czasie rzeczywistym. Należy zadbać o prędkość ładowania i pozostałe elementy Core Web Vitals oraz UX.

  • Analiza jakości contentu i badanie bliskości semantycznej. 
    Przejście z wyszukiwania poprzez frazy na tryb konwersacyjny z wyszukiwarką zmusza właścicieli serwisów i marketerów do tworzenia treści kompleksowych, eksperckich pod problemy użytkowników (user journey), nie słowa kluczowe.

  • Analiza stron produktów i blog postów.
    Prowadzenie kampanii dla e-commerce czy wydawców bądź serwisów usługowych wymaga indywidualnego podejścia do optymalizacji landing pages. Liczą się czynniki behawioralne i customer journey.

  • Ekspozycja brandu.
    To istotny aspekt strategii związany z pojawieniem się nowych przestrzeni (touchpoints) do ekspozycji fraz brandowych czy produktów. Wiążę się to również z synergią działań SEO z Social Media pod Linkedin, YouTube, Reddita czy Quora.

  • Plan Link Building i plan contentowy. 
    Określenie priorytetów oraz zakresów działań w zakresie off-site oraz content marketingu jest kluczowe dla rozbudowy widoczności, zdobycia autorytetu i generowania konwersji.

 

Etapy przygotowania strategii

  • Analiza klienta i branży -  selekcja 200-1000 fraz kluczowych do badania.

  • Scrappingi i research - zbieranie danych do analizy.

  • Analizy wpływu AI Overview oraz czynników sukcesu w danej branży, przy wykorzystaniu autorskich narzędzi Whites.

  • Przygotowanie wyników badań -  najważniejszych wniosków, wskazanie szans i zagrożeń.

  • Przygotowanie rekomendacji działań, m.in. planów contentowych oraz budowania autorytetu marki pod GenAI.

  • Warsztat z Klientem - wspólna praca nad wnioskami ze strategii i dopasowanie jej.

 

Koszt i termin realizacji

Po bezpłatnym spotkaniu konsultacyjnym określimy dokładny harmonogram działań i koszt z tym związany. Standardowo czas realizacji wynosi ok. 4 tygodni, a koszt ok. 22 000 zł netto.  

 

Osiągaj z nami sukcesy 

nagrody-1