Konsumenci już dziś korzystają na swojej ścieżce zakupowej z odpowiedzi generowanych przez AI w wyszukiwarkach (Google AI Overview, Perplexity) i chatbotach (m.in. OpenAI ChatGPT, Google Gemini).
Boisz się, że Twoja marka straci na znaczeniu w nowej rzeczywistości? Chcesz dowiedzieć się, jak przygotować się na zmiany?
Umów bezpłatną konsultację i przekonaj się jak GEO (Generative Engine Optimization) odpowiada na te wyzwania. Sprawdź, co zyskasz dzięki Strategii GEO READY!
Ochrona przed spadkami ruchu organicznego i konwersji. Badania Gartnera wskazują, że do 2026 r. ruch może spaść o 25% dla serwisów, które nie przystosują się do nowej rzeczywistości AI-first. |
|
Przewaga konkurencyjna. Możesz wyprzedzić konkurencję, przygotowując swój serwis na zmiany w wyszukiwarce Google, czyli odpowiedzi AI Overview. | |
Dodatkowe źródła ruchu i konwersji. Dotarcie do nowej grupy odbiorców i zbudowanie kolejnych punktów styku z Twoją marką. Z chata GPT korzysta około 180 mln użytkowników, a z Perplexity 10 mln miesięcznie. | |
Integracja SEO z Content Marketingiem i Social Media (Omnichannel). GEO to odpowiedź na zmiany nie tylko w kontekście konwersacji z chatbotami, ale też na pojawienie się nowych snippetów i wzrost udziału LinkedIn, YouTube, Reddit i Quora w wynikach wyszukiwania. | |
Skuteczne planowanie działań marketingowych. Dzięki wiedzy dotyczącej funkcjonowania generatywnych wyszukiwarek i ich czynników sukcesu, stworzysz harmonogram i plan działań marketingowych. |
Po bezpłatnym spotkaniu konsultacyjnym określimy dokładny harmonogram działań i koszt z tym związany. Standardowo czas realizacji wynosi ok. 4 tygodni, a koszt ok. 22 000 zł netto.