Zarówno ubiegłoroczne badanie, jak i to sprzed dwóch lat pokazuje wzrosty powyżej rynku.
W ubiegłych latach na stronach naszych klientów zarejestrowaliśmy średni wzrost ruchu organicznego odpowiednio: w 2016 roku na poziomie 61%, natomiast w 2017 - 63%. Dwa lata temu 80% klientów odnotowało wzrost ruchu, natomiast rok temu wzrost dotyczył 91% klientów.
Tegoroczne podsumowanie przyniosło naszym klientom kolejne wzrosty. Możemy się pochwalić następującymi wynikami:
I. Autorska metoda Whites w zakresie tworzenia treści eksperckich
Algorytmy Google coraz częściej doceniają jakościowy i kompleksowy content. W 2018 bardzo rozwinęliśmy naszą wewnętrzną platformę, która w efektywny sposób łączy specjalistów SEO, ekspertów branżowych, redaktorów i korektorów. Dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć nawet 3 tysiące tekstów miesięcznie, które są doceniane przez wyszukiwarkę i generują miliony wizyt miesięcznie.
II. Jeszcze bliższa współpraca z klientami
Minęły czasy, gdy pozycjonowanie odbywało się w oderwaniu od innych działań marketingowych czy procesów zachodzących w firmie. Z wieloma klientami współdzielimy kanały Slack, gdzie odbywa się codzienna komunikacja, a my czujemy, że lepiej rozumiemy specyfikę biznesu i możemy odpowiadać dopasowaną strategią SEO.
Pragniemy by wszyscy nasi klienci realizowali swoje cele i wzrosty widoczności. Dla przejrzystości badania przyjęliśmy listopad jako miesiąc do porównania ruchu. Każda branża i klient mają specyfikę. Powody, dla których serwisy nie zanotowały wzrostów to:
Badanie zostało przeprowadzone na 49 serwisach serwisach, z którymi współpracujemy minimum 3 miesiące, przy czym przynajmniej część naszych rekomendacji została wdrożona. Porównywaliśmy wyniki z listopada 2018 w stosunku do listopada 2017. Braliśmy pod uwagę tylko te z serwisów, w których można było zrobić porównanie Y/Y (w listopadzie miały ruch).