Łukasz Adamski, Head of Performance Marketing, był gościem spotkania o trendach w performance marketingu zorganizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
W debacie brali udział: Zbigniew Nowicki, Co-managing Director Bluerank, Łukasz Woźnica, Business Development Director Apifonica, Jacek Dziura, CMO Grupa iCEA.
Jako członek e-Izby staramy się czynnie brać udział w najciekawszych wydarzeniach i wspólnie budować organizację, która jest wsparciem dla firm działających w branży e-commerce w Polsce.
Spotkanie, w którym brał udział Łukasz Adamski odbyło się w ramach cyklu E-Izba Fridays. Było otwarte dla członków i partnerów Izby. Debata była elementem kampanii zachęcającej firmy do zgłaszania projektów w kolejnej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE.
Do czego również zachęcamy!
Podczas spotkania eksperci debatowali nad zagadnieniami:
- Korzyści z marketingu efektywnościowego.
- Wpływ długofalowych działań content marketing i SEO na wyniki kampanii efektywnościowych.
- Segmentacji i automatyzacja, czyli dwie składowe działań performance marketingu
- Znaczenie atrybucji konwersji i poprawnego pomiaru ścieżki zakupowej klienta ecommerce
- Etapy consumer journey w marketingu efektywnościowym
Debatę online poprowadzi Zbigniew Nowicki, Co-managing Director Bluerank. 👍
Uczestnikami byli eksperci branży:
- Łukasz Adamski - Head of Performance Marketing, Agencja Whites
- Jacek Dziura - CMO, Grupa iCEA
- Łukasz Woźnica - Business Development Director, Apifonica
Dlaczego takie spotkania są ważne dla ekspertów?
„Świetna okazja, aby zderzyć różnych perspektywy na to same zagadnienia. To była dla mnie duża wartość. Samo pojęcie „performance marketing” jest przecież różnie interpretowane.
Najciekawsza była dyskusja dotycząca wpływu contentu na wyniki performance marketing. Podkreślenie przez wszystkich uczestników, że performance zaczyna się już na etapie budowania świadomości marki, a kończy się de facto na obsłudze posprzedażowej. Położenie nacisku na to, że skuteczność działań performance marketingowych jest również uzależniona od dodatkowych czynników np. UX."
- komentuje Łukasz Adamski, szef działu Performance Marketing w Agencji Whites.
Dziękujemy organizatorom i uczestnikom.
Do zobaczenia na gali Performance Marketing Diamonds!
Czym jest e-Izba?
Izba Gospodarki Elektronicznej to organizacja zrzeszająca polskie firmy z branży e-commerce. Misją e-Izby jest dbać o edukację i standardy w branży digital i e-commerce. Członkowie mogą angażować się w prace tematycznych grup roboczych. Prezes organizacji Patrycja Sass-Staniszewska trzyma rękę na pulsie sytuacji e-przedsiębiorców, aby lobbować najlepsze dla branży rozwiązania w polskim rządzie. Dodatkowo e-Izba daje przestrzeń do networkingu w ramach organizacji i prowadzi prestiżowe konkursy, spotkania, publikuje raporty. Więcej o samej organizacji można przeczytać na stronie - eizba.pl.