Zmiany w krajobrazie marketingu cyfrowego, szczególnie te związane z rozwojem sztucznej inteligencji w wyszukiwarkach, stawiają przed marketingowcami nowe wyzwania i wymagają przemyślanego dostosowania strategii do nowych realiów. W celu zbadania świadomości tych zmian i problemów, z którymi mierzą się marketing managerowie, przeprowadziliśmy badanie, które zgromadziło opinie 124 marek z ponad 50 różnych branż. Dodatkowo 11 managerów wypowiedziało się na łamach raportu o szansach i zagrożeniach z perspektywy marki i branży, którą reprezentują.
Celem raportu AI wyszukiwarki i chatboty - szanse i zagrożenia dla marek jest nie tylko przedstawienie kluczowych wyzwań, ale także wskazanie, jak marki mogą skutecznie odpowiadać na te zmiany.
Dane zebrane w badaniu pomogą zrozumieć, jak firmy adaptują się do nowej rzeczywistości marketingu opartego na AI, oraz dostarczą wartościowych wskazówek dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż.
W raporcie umieściliśmy również wyniki naszych badań nad czynnikami sprzyjającymi obecności w odpowiedziach AI.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z wynikami badania oraz skorzystania z naszych rekomendacji, które pomogą w efektywniejszym planowaniu działań marketingowych w obliczu dynamicznych zmian w ekosystemie wyszukiwarek.
Jeśli szukasz sprawdzonego partnera, który wesprze Cię w obszarze digtal marketingu, napisz do nas.