Dane od 124 marek na temat wyzwań związanych ze zmianami w sposobie wyszukiwania informacji o marce, produkcie czy usłudze pod wpływem generatywnej AI. |
|
Informacje o adaptacji do zmian w segmencie dużych, średnich i małych firm z ponad 50 różnych branż. |
|
Prognozy marek na temat szans i zagrożeń po wdrożeniu odpowiedzi AI w wyszukiwarce Google w Polsce (AI Overview). |
|
Aktualne dane na temat popularności poszczególnych platform biorących udział w wyszukiwaniu informacji przez konsumentów. |
|
Wnioski z badania Whites nad czynnikami sukcesu obecności marek w odpowiedziach AI w wyszukiwarce Google (AI Overview). |
|
Komentarze 11 ekspertów, przedstawicieli marek B2C i B2B: Bibby Financial Services Polska, Biuro Paczka, Business Marketer, DIAGNOSTYKA Group, Empik S.A., Lancerto, Próchnik 1948, GS1 Polska, POLMED SA, Kosmetyki AA, Polpharma, Sanofi, Univio. |