to narzędzie Data Science wspomagające optymalizację SEO w wyszukiwarkach, dzięki zaawansowanej analizie big data oraz metodzie machine learning, jak Learning to Rank, które pozwala ocenić wpływ czynników rankingowych na pozycję w SERP.
Dowiedz się, czym wyróżniają się strony zajmujące najwyższe pozycje w danej kategorii w oparciu o analizę kluczowych czynników onsite, offsite, czy crux dla każdego wyniku. Działaj na danych, a nie na intuicji.
Zamów bezpłatną próbkę badania White Dog dla Twojego serwisu www!
Sprawdź, jakie cechy mają serwisy liderów twojej branży. Czy działają szybciej niż twoja? Dowiedz się jaki UX mają treści z TOP 1-3 i czy twój biznes jest na tej liście. | |
Dowiedz się jak tworzyć treści by realizowały zakładane cele! Twórz strony docelowe zgodnie z precyzyjnymi wytycznymi dotyczącymi długości oraz jakości treści! Poznaj szczegółowe wskazówki korzystania z list (punktorów), multimediów oraz danych strukturalnych! | |
Otrzymasz raport z branży w SERP. Dowiesz się, kto jest liderem, konkurentem oraz poznasz stopień optymalizacji serwisów w podziale na poszczególne czynniki rankingowe. | |
Zbadaj jaki profil linkowy ma twoja konkurencja i serwisy w TOP 1-3. Nie inwestuj w błędne decyzje, tylko opieraj je na danych. Dobrze stworzony profil linkowy to jeden z najważniejszych czynników rankingowych. | |
Zbadaj dowolnie zdefiniowane parametry na dużych zbiorach danych, które są dla Ciebie ważne, a nie masz pewności, czy wpływają one na ranking i pozyskiwanie odwiedzin z wyszukiwarki Google. |
Badanie składa się z czterech etapów, ale kluczowym jest ten pierwszy - od fraz, na podstawie których przeprowadzimy badanie, ich ilości i jakości, będzie zależała dalsza analiza.
Analizowane dane prezentujemy na poszczególnych wykresach dotyczących badania danego czynnika rankingowego w korelacji z pozycją w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google.