Optymalizacja Konwersji
Zmień użytkowników odwiedzających Twoją stronę w Klientów.

Podejmuj decyzje biznesowe w oparciu o analizę zachowań użytkowników i stałe monitorowanie danych. Zwiększaj liczbę użytkowników, którzy wykonują pożądane działania na stronie przy tych samych lub niższych kosztach. Dowiedz się, gdzie tkwi największy potencjał i co możesz zrobić, aby osiągać jeszcze lepsze rezultaty.



CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ DZIĘKI OPTYMALIZACJI KONWERSJI:


Szybszy wzrost biznesu
Dzięki działaniom optymalizacyjnym będziesz mógł łatwiej skalować swój biznes i prognozować przyszłe przychody.


Zwiększenie wartości pojedynczego klienta
Zwiększenie współczynnika CLV jest jednym z najtańszych sposobów na wzrost przychodów ze sprzedaży. Prawdopodobieństwo podjęcia kolejnej transakcji wynosi nawet 60-70%, w przypadku pozostałych odbiorców - kilkunastokrotnie mniej.


Oszczędności
Zgodnie z najnowszymi danymi od Kissmetrics, pozyskanie nowego klienta może być nawet do 7 razy droższe, niż utrzymanie obecnego.


Lepsze wykorzystanie ruchu
Użytkownicy przeglądający Twoją stronę będą częściej dokonywać zakupów lub zostawiać dane kontaktowe. Będą również chętniej na nią powracać i wykazywać się większym zaangażowaniem.


Zwiększenie użyteczności strony
Czy wiesz w jaki sposób użytkownicy poruszają się po Twoim serwisie, ile czasu spędzają na poszczególnych podstronach, na jakim etapie procesu zakupowego najczęściej rezygnują? Nawet jedna zmiana w funkcjonalności serwisu potrafi znacznie zwiększyć współczynnik konwersji.


Skrócenie ścieżki konwersji
Opierając się na wielu źródłach danych możemy wprowadzić dynamiczną segmentację oraz spersonalizowaną komunikację one-to-one, które wpływają na zacieśnienie relacji biznesowych z potencjalnymi i obecnymi klientami.
NASZE PODEJŚCIE
Optymalizacja to długotrwały proces umożliwiający szybszy wzrost biznesu, niezależnie od tego czy prowadzisz e-commerce, czy biznes B2B, możesz zwiększyć użyteczność swojego serwisu i sprawić, aby większa ilość twoich odbiorców stawała się Twoimi klientami. Nie poprzestajemy na jednorazowym audycie, zależy nam na parterskiej relacji, dlatego jestesmy proaktywni i konsekwentnie wdrażamy rozwiązania na podstawie pozyskanych danych.




Wspólnie z Tobą ustalamy, cele wizyt użytkowników na stronie (sprzedaż, leady, zapis do newslettera).


Sprawdzamy lub instalujemy mierzenie współczynników konwersji.


Przygotowujemy listę elementów do zmiany i sposoby, aby zminimalizować zidentyfikowane problemy.


Wspólnie definiujemy docelowy poziom konwersji oraz czas, w jakim go osiągniesz.


Zbieramy dane o ruchu na stronie i z CRMu, badamy proces zakupowy, identyfikujemy słabe punkty w obecnych procesach, analizujemy konkurencję i benchmarki.


Testujemy wprowadzone rozwiązania i mierzymy uzyskiwane rezultaty.


Wdrażamy najskuteczniejsze rozwiązania na stałe i przystępujemy do analizy kolejnych elementów.


OPTYMALIZACJA KONWERSJI TO SZEROKIE SPEKTRUM DZIAŁAŃ, W KTÓRYCH ZAWIERA SIĘ WIELE DZIEDZIN, CZĘSTO POZORNIE ZE SOBĄ NIEPOWIĄZANYCH. W PRACY NAD NIĄ ISTOTNA JEST SYNERGIA ORAZ UŻYWANIE NARZĘDZI WRAZ Z EKSPERTEM. JEST TO PROCES CIĄGŁY I ANGAŻUJE OBIE STRONY - KLIENTA I AGENCJĘ.
CO MOŻEMY WSPÓLNIE ZROBIĆ?


Analiza i optymalizacja skuteczności e-platformy (sprzedaż, generowanie leadów) - dane transakcyjne oraz ścieżki konwersji


Automatyzacja działań marketingowych (m.in. za pomocą narzędzia Salesmanago)


Spersonalizowane dotarcie do użytkownika za pomocą kanałów: e-mail, sms, web push, pop-up, voice, livechat, callback, onsite


Test A/B i wielowariantowe (np. za pomocą narzędzia Google Optimize)


Analiza i poprawa użyteczności strony (m.in. za pomocą narzędzia Hotjar, analiza zachowań, analityka podstron i formularzy, ankiety onsite)


Benchmarking, tzn. badanie wzorców z branży i najskuteczniejszych rozwiązań przez nich stosowanych
DEDYKOWANY ZESPÓŁ


Maciej Puławski
Marketing Automation | E - commerce


Krzysztof Beniowski
Head of SEO


Agnieszka Zawadzka
Head of Research and Analysis
PRACOWALIŚMY Z

















