Strategia kampanii performance

Badamy, planujemy, estymujemy – Ty docierasz do klientów.

Nasze działania opieramy na wiedzy, kim są Twoi Klienci, gdzie ich znaleźć i jak najlepiej do nich trafić. Dodajemy analizę branży i ekspercki know-how z zakresu największych platform reklamowych, a całość wplatamy w ekosystem marketingowy Twojej firmy. 

Umów spotkanie

Kampanie Google Ads

Od kampanii w wyszukiwarce do działań zasięgowych.

Dogłębna wiedza ekspercka i efektywna strategia decydują o wygranej w wyścigu o Klienta. Zbuduj skuteczne działania marketingowe z wykorzystaniem Google Ads lub zwiększ efektywność obecnych kampanii.

Umów spotkanie

Kampanie w mediach społecznościowych

Działania płatne od Facebooka i Linkedin, przez Twittera, aż po YouTube.

Buduj świadomość swojej marki w mediach społecznościowych. Twórz i podtrzymuj relacje z Klientami. Zdobywaj nowych Klientów i generuj bezpośrednią sprzedaż. Buduj obecność w mediach społecznościowych z doświadczonym partnerem.

Umów spotkanie

Kampanie e-commerce

Prowadź efektywne działania sprzedażowe

W naszych działaniach łączymy efektywną strategię ze sprawdzonym, unikalnym know-how. Razem zadbajmy o konwersję i powracalność użytkowników w e-commerce. 

Umów spotkanie

Kampanie międzynarodowe

Kampanie Twojej marki w dowolnym miejscu na świecie.

Zwiększ rozpoznawalność marki, sprzedaż i lojalność klientów na wybranym przez siebie rynku.

Umów spotkanie

Audyt konta reklamowego

Osiągaj lepsze wyniki kampanii płatnych.

Poznaj niezbędne do tego zmiany i usprawnienia wynikające z analizy działania konta reklamowego i kampanii. Zweryfikuj, czy wykorzystujesz maksimum potencjału reklamowego.  

UMÓW SPOTKANIE

Wsparcie consultingowe

Wsparcie poparte wiedzą i doświadczeniem.

Czerp wiedzę o tym, jak skutecznie prowadzić i optymalizować działania płatne. Sprawdź, jak najlepiej wykorzystać potencjał swoich kampanii z pomocą ekspertów.

UMÓW SPOTKANIE

Badamy, planujemy, estymujemy – Ty docierasz do klientów.

Nasze działania opieramy na wiedzy, kim są Twoi Klienci, gdzie ich znaleźć i jak najlepiej do nich trafić. Dodajemy analizę branży i ekspercki know-how z zakresu największych platform reklamowych, a całość wplatamy w ekosystem marketingowy Twojej firmy. 

Umów spotkanie

Od kampanii w wyszukiwarce do działań zasięgowych.

Dogłębna wiedza ekspercka i efektywna strategia decydują o wygranej w wyścigu o Klienta. Zbuduj skuteczne działania marketingowe z wykorzystaniem Google Ads lub zwiększ efektywność obecnych kampanii.

Umów spotkanie

Działania płatne od Facebooka i Linkedin, przez Twittera, aż po YouTube.

Buduj świadomość swojej marki w mediach społecznościowych. Twórz i podtrzymuj relacje z Klientami. Zdobywaj nowych Klientów i generuj bezpośrednią sprzedaż. Buduj obecność w mediach społecznościowych z doświadczonym partnerem.

Umów spotkanie

Prowadź efektywne działania sprzedażowe

W naszych działaniach łączymy efektywną strategię ze sprawdzonym, unikalnym know-how. Razem zadbajmy o konwersję i powracalność użytkowników w e-commerce. 

Umów spotkanie

Kampanie Twojej marki w dowolnym miejscu na świecie.

Zwiększ rozpoznawalność marki, sprzedaż i lojalność klientów na wybranym przez siebie rynku.

Umów spotkanie

Osiągaj lepsze wyniki kampanii płatnych.

Poznaj niezbędne do tego zmiany i usprawnienia wynikające z analizy działania konta reklamowego i kampanii. Zweryfikuj, czy wykorzystujesz maksimum potencjału reklamowego.  

UMÓW SPOTKANIE

Wsparcie poparte wiedzą i doświadczeniem.

Czerp wiedzę o tym, jak skutecznie prowadzić i optymalizować działania płatne. Sprawdź, jak najlepiej wykorzystać potencjał swoich kampanii z pomocą ekspertów.

UMÓW SPOTKANIE

W digital marketingu zaufali nam:

Reklama efektywnościowa, która rozumie biznes i klienta

„W realizowanych projektach skupiamy się na wartości dla klienta – osiągnięciu założonego celu biznesowego. "

— Katarzyna Jurek, Team Leader & Performance Marketing Consultant

 

Performance marketing to synergia działań – połączenie etapu badawczego i koncepcyjnego przed kampanią, tworzenia struktur reklam i czuwania nad działaniem. W procesie ważna jest optymalizacja, nie tylko kampanii, lecz także ścieżki, która prowadzi do wykonania konkretnej akcji. 
Reklamy płatne często crossujemy z  działaniami SEO. Dzięki temu badamy zainteresowania i wyszukiwania na różnym etapie ścieżki odbiorców.
Współpracujemy też z działem content marketingu, który odpowiada na potrzeby edukacyjne, informacyjne i zakupowe. Przy projektach specjalnych działamy z zespołem Badań i Rozwoju Whites, który szykuje pogłębione analizy wsparte własną technologią machine learning.

Strategiczne podejście, dobra znajomość trendów i narzędzi zbliża nas do odpowiedniego dotarcia do odbiorców i do skutecznego realizowania kampanii dla klientów od biznesów e-commerce, przez retail, fashion, consumer goods, po finanse. 

POROZMAWIAJMY
Kasia Jurek foto (1)

Digital marketing, który buduje wartość marki i realizuje cele biznesowe

Strategia digital marketingowa w projekcie „Weź to na warsztat” oparta jest o budowanie świadomości marki i produktów Grupy Topex. Osiągnęliśmy te założenia poprzez trafianie do segmentu odbiorców zainteresowanych naprawami lub potrzebujących narzędzi. Sposobem na to jest SEO oraz content marketing, które trafiają do odbiorców w momencie, w którym są najbardziej zainteresowani tematem – czyli szukają rozwiązań, porady lub konkretnego produktu.

Celem działań marketingowych jest sprzedaż. Dlatego tak pomyślana strategia zakłada działania na wszystkich etapach lejka zakupowego. Przez budowanie świadomości, po zainteresowanie tematem, odesłanie do katalogu produktów, aż po remarketing produktów w płatnych kampaniach i domykanie sprzedaży.

EFEKTY 

  • 50 000 sesji miesięcznie na platformie grupatopex.com.

  • Wzrost: od 100 do 4 000 fraz w TOP10 wyszukiwarki Google.

  • Wzrost: od 50 do 1000 fraz w TOP3 wyszukiwarki Google.

  • ROAS kampanii SEM 789%.

  • Open Rate newsletterów  na poziomie 40%.

  • Click Rate (CTR) newsletterów do 8%.

Czytaj case study
Case Study   Topex  eng+pl

Co mówią o nas partnerzy

mateusz-piotrowski-lafarge

Rebranding i związana z tym zmiana strony zwykle niesie ze sobą dużo niespodzianek i problemów. Na szczęście Whites było dla Holcim nieocenionym wsparciem. Od przygotowania świeżego i ulepszonego layoutu serwisu – wizualnie i UXowo. Przez wsparcie migracji z poprzedniej strony na nową, czyli działania SEO i web development. Kończąc na całościowej opiece technicznej nad serwisem i rozwojem SEO-contentowym, czyli planach treści na stronie wspierających wizerunek marki.

Whites to nie tylko nasz digitalowy know-how, ale też solidny i doświadczony partner marki w cyfrowej rzeczywistości. Taki, z którym aż chce się współpracować.

mateusz-piotrowski-lafarge

Mateusz Piotrowski

Communication Director, Holcim

8-3

Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

8-3

Mariusz Gralewski

CEO at DocPlanner.com

6-4

Za najbardziej istotne w przypadku tej współpracy uważamy:
- kompleksowe podejście - zaangażowanie i patrzenie na biznes całościowo, a na media społecznościowe jako narzędzie do realizacji jego celów
- partnerstwo i zaufanie, wynikające z doświadczenia Agencji Whites w branży medycznej i innych, które przełożyły się na dobrze dobraną komunikację, a co za tym idzie, odpowiednie reagowanie w każdej sytuacji i zrozumienie rynku.

6-4

Justyna Gościńska-Bociong

Kierownik ds. PR i Komunikacji, Medicover Polska

piotr-supronowicz

Głównym celem współpracy z Whites było zwiększenie wartościowego ruchu na stronie ze szczególnym skupieniem na wyszukiwaniach non-brand. Udało nam się to osiągnąć w założonym czasie i wzrost liczby non-brandowych wejść organicznych wyniósł 128% między czerwcem 2018 i czerwcem 2019. Praca z zespołem Whites opierała się na budowaniu partnerskiej relacji biznesowej, a obustronne elastyczne podejście do wszystkich jej aspektów zapewniło płynność działań. Whites wyszło poza standardowe ramy współpracy na linii agencja-klient i zadbało o kompleksowe spełnienie naszych potrzeb biznesowych nie tylko w SEO, ale również w kwestiach takich jak na przykład User Experience.

piotr-supronowicz

Piotr Supronowicz

E-commerce and Product Manager, Virgin Mobile Polska

7-3

Whites są bardzo konkretni w działaniu i potrafią dostosować się do pracy z wymagającym klientem na bardzo trudnym rynku. Search jest dla nas bardzo ważnym kanałem, który Whites wzmocnili. 

7-3

Radek Zaleski

Partner, Netguru

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.

konrad-ciesiołkiewicz-orange

Konrad Ciesiołkiewicz

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

15-2

Na każdym etapie współpracy – od momentu przygotowywania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację – Agencja Whites wykazuje się wyjątkowym profesjonalizmem i dbałością o nasze potrzeby. Elastyczne podejście umożliwia dostosowywanie się do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane. 

Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.

15-2

Dorota Wysocka

Roche Polska Sp. z o.o., Multichannel Marketing Manager

11-1

Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

11-1

Robert Konik

Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

10-2

Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

10-2

Paweł Włuka

Still Polska, Head of Marketing Region EENA

12-2

We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

12-2

Beata Zawistowska

Internet Product Director, Edipresse Poland

24-2

Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

24-2

Aleksandra Pagórska

HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

9-2

Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

9-2

Marcin Iwuć

Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

25

Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media.

25

Agata Nałęcz

Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

23-1

We have strong conviction that leveraging the opportunities of digital is one guarantee of success. With their deep expertise, rich creative power, passionate attitude and strong motivation Whites Agency proved us that together we can drive change and succeed in the field of Social Media. We are pleased to welcome Whites Agency as our expert partner in Social Media Marketing, and looking forward to cooperate with its colleagues longer-term.

23-1

Boglarka Laszlo-Keszei

Digital Manager, Henkel CEE

14-3

Współpracę z agencją Whites rozpoczęliśmy w październiku 2017 r. Był to moment w którym zależało nam na zwiększeniu liczby leadów w dosyć krótkim czasie. Agencja bardzo szybko zareagowała na nasze potrzeby uruchamiając kampanie AdWords z wykorzystaniem remarketingu. Liczba leadów bardzo szybko osiągnęła pożądany dla nas poziom przy optymalnym budżecie. Obecnie nadal współpracujemy z agencją Whites w ramach kampanii  Adwords i od niedawna, także w ramach działań z obszaru SEO. 

Agencja Whites dała się poznać jako rzetelny i godny zaufania partner. Pracownicy są zawsze dyspozycyjni i służą profesjonalną pomocą w różnych dziedzinach zagadnień internetowych. 

Jakość świadczonych usług przez agencję jest zawsze na najwyższym poziomie, dlatego polecamy Firmę jako solidnego i rzetelnego partnera w biznesie.

14-3

Barbara Dzida

Kierownik ds. Marketingu, Bibby Financial Services Sp. z o.o.

18-4

Z Whites współpracujemy od 2018 r. budując wyniki w SEO dla jednej z globalnych marek obuwia sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, stąd w Q1 2021 rozszerzyliśmy ją o kolejny znany brand, tym razem z branży profesjonalnych butów sportowych.

18-4

Magdalena Rojek

Digital marketing specialist, Orbico

1-2

Po kilku miesiącach współpracy widzimy znaczne wzrosty kluczowych pozycji oraz oczekiwany wzrost ruchu organicznego. Wierzymy, że dalsze wysiłki agencji Whites, będą przekładały się na rewelacyjne rezultaty naszego SEO.

1-2

Michał Skarżyński

eCommerce Manager w ETAM Poland

21-2

Największym wyzwaniem, które zrealizowała Agencja Whites, w projektowaniu aktywizacji dla odbiorców kultury było umożliwienie im wyrażenia swobodnej interpretacji, bez narzucania swojej wizji, kontekstu lub punktu widzenia, co pozwoliło zlikwidować barierę wejścia i uczynić ją atrakcyjną.

21-2

Jakub Pawlak

Kierownik Działu Marketingu, Muzeum Łazienki Królewskie

20-3
Dzięki wsparciu Whites wreszcie skupiliśmy się na precyzyjnie wytyczonym odcinku. Na bardzo konkretnych liczbach pokazali nam gdzie jesteśmy, gdzie jest nasza konkurencja i w jakich obszarach powinniśmy się rozwijać.
20-3

Jakub Drozd

CEO Sporticos

22-2

Agencję Whites cenimy nie tylko za profesjonalizm, ale również za intuicję w rozpoznawaniu naszych potrzeb, ogromne zaangażowanie i przyjazną atmosferę. Efektem naszej współpracy jest ciągły wzrost widoczności.

22-2

Joanna Barczykowska-Tchorzewska

Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner

19-2

W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest profesjonalna współpraca z Whites – na rynku, gdzie funkcjonuje tak wiele agencji znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.

19-2

Piotr Wasik

Head of Marketing Consumer, Galderma

1530535178285

Współpraca z Whites to najlepszy dowód na to, że wybór pomiędzy agencją a wewnętrznym zespołem SEO nie musi być bolesnym kompromisem. Będąc w stałym kontakcie, jesteśmy w stanie zaadresować zarówno proste zadania typu “quick wins”, jak i wieloetapowe projekty. Ogromnym plusem jest dla nas responsywność i proaktywność specjalistów, z którymi współpracujemy, a dzięki szkoleniom i warsztatom rozwijamy dodatkowe kompetencje w zespole contentowym Divante.

1530535178285

Justyna Dzikowska

Head of Content, Divante

www_zdjęcia testimoniale

We had many great upskilling sessions by Whites, covering relevant and trending topics in Social Media Marketing. The upskillings are always well organized and full of interesting content with real-life examples. Those sessions by Whites bring additional value and help to further develop digital marketing knowledge in our community.

www_zdjęcia testimoniale

Kristina Golovkina

Senior Digital Specialist CEE, Henkel

Wzrost współczynnika konwersji o +12% przy obniżeniu kosztu konwersji o 16% dla prestiżowej inwestycji

Dla inwestycji Seaside Park przeprowadziliśmy z sukcesem kampanię performance marketingową, której celem było dotarcie do określonej grupy docelowej – inwestorów zainteresowanych rynkiem nieruchomości. Dużym wyzwaniem był krótki czas trwania działań oraz znalezienie najlepszych kanałów i metod kierowania kampanii online.

Nasze doświadczenie pozwoliło nam od samego początku dobrze zidentyfikować grupę docelową, dzięki czemu kampania już na starcie zaczęła przynosić pozytywne efekty. Na podstawie pogłębionej analizy na bieżąco reagowaliśmy i wprowadzaliśmy konieczne zmiany. Nasz zespół odpowiedzialny był za przygotowanie reklam od etapu kreacji, poprzez tworzenie komunikatów, aż do ich dystrybucji. Kampania prowadzona była na Facebooku, w Google Ads i GDN. Uruchomiliśmy także dodatkowe źródła, jak na przykład mailing, który okazał się w tym przypadku świetnym wsparciem w pozyskiwaniu nowych klientów.

Zobacz, w jaki sposób udało nam się pozyskać leady zainteresowane inwestycją w nieruchomości.

CZYTAJ CASE STUDY
Case Study   Seaside Park PL

Jeśli potrzebujesz w planowaniu i realizacji strategii performance marketingu, skontaktuj się z nami