STRATEGIA MARKETINGOWA

Anna Tkaczyk
Managing Partner
Aby móc dzisiaj skutecznie konkurować na rynku i realizować cele biznesowe firmy, nie wystarczy zwiększenie wydatków na kanał online lub wybraną jego część. Kluczowe jest posiadanie przemyślanej strategii, która przedstawia konkretne cele i dobiera narzędzia tak, by działały jak najskuteczniej. W Whites rozumiemy wyzwania i trudności, jakie stoją przed firmami oraz dysponujemy niezbędnym know-how i zespołem ekspertów, potrafiącym odpowiedzieć na potrzeby biznesu. Pomagamy klientom ze wszystkich branż i na różnym etapie digitalizacji przedsiębiorstwa.
ELEMENTY PRZYGOTOWYWANIA STRATEGII


Analiza rynkowa w
obszarze digital


Opracowanie optymalnego
modelu biznesowego
dla działalności online


Opracowanie strategii
w oparciu o
kanał digital


Opracowanie modelu
synergii pomiędzy działaniami
online a offline


Stworzenie nowych lub
optymalizacja obecnych kanałów
pozyskiwania klientów w Internecie


Identyfikacja niezbędnych kompetencji
oraz zasobów koniecznych do
wdrożenia strategii digital
CO SPRAWIA, ŻE OSIĄGAMY LEPSZE EFEKTY NIŻ KONKURENCJA?


Doświadczenie
Zespół ekspertów z różnych obszarów digital, w tym performance, social, content, seo, doświadczonych w budowaniu i prowadzeniu jednych z największych projektów internetowych w Polsce i na świecie.


Referencje
Szerokie portfolio Klientów i referencje z dotychczas prowadzonych projektów.


Profesjonalizm
Doskonała obsługa projektu, wysokie standardy komunikacji, elastyczność i szybkość działania.
PRZECZYTAJ JAK OCENIAJĄ NAS KLIENCI
Beata Zawistowska
Internet Product Director, Edipresse Poland
We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.
Marcin Iwuć
Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING
Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.
Agata Nałęcz
Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR
Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media
Robert Konik
Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+
Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.
Paweł Włuka
Still Polska, Kierownik Działu Marketingu
Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.
Aleksandra Pagórska
HR Coordinator, Roche Global IT Solutions
Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.
Mariusz Gralewski
CEO at DocPlanner.com
Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!
Konrad Ciesiołkiewicz
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska
Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.
PRACOWALIŚMY Z















































































