ANALITYKA INTERNETOWA
AUDYT GTM I ANALYTICS, WDROŻENIE ENHANCED ECOMMERCE

Agnieszka Zawadzka
Head of Research and Analysis
Kluczem stałych wzrostów w sektorze e-commerce jest ciągła optymalizacja oraz nieustanne dostosowywanie się do zmieniających się w Internecie trendów i kanałów komunikacji. Wygrywają Ci, którzy potrafią wychwytywać owe zmiany, tworząc unikalne, niepowtarzalne rozwiązania, oferując swoim użytkownikom to, czego rzeczywiście mogą oni potrzebować. Dlatego właśnie warto trzymać rękę na pulsie, poświęcając odpowiedni czas analizie danych.
USŁUGI


Analiza optymalizacyjna
serwisu


Analiza fraz
kluczowych
oraz konkurencji


Analiza jakości ruchu
oraz użyteczności
serwisu


Przeprowadzenie
migracji serwisu


Przeprowadzenie
zaawansowanej konfiguracji
Google Analytics


Optymalizacja
współczynnika
konwersji
CO SPRAWIA, ŻE OSIĄGAMY LEPSZE EFEKTY NIŻ KONKURENCJA?


Opieramy się na danych
Gromadzimy informacje, analizujemy je i dopiero wtedy podejmujemy decyzje. Rekomendujemy metody i tworzymy indywidualną strategię działań.


Nieustannie obserwujemy
Wszystkie nasze kampanie nieustannie optymalizujemy i sprawdzamy reakcję odbiorców.


Badamy
Sprawdzamy zachowania użytkownika na Twojej stronie i dobieramy najlepsze rozwiązania aby polepszyć jej wyniki.
PRZECZYTAJ JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI
Beata Zawistowska
Internet Product Director, Edipresse Poland
We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.
Marcin Iwuć
Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING
Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.
Agata Nałęcz
Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR
Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media
Robert Konik
Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+
Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.
Paweł Włuka
Still Polska, Kierownik Działu Marketingu
Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.
Aleksandra Pagórska
HR Coordinator, Roche Global IT Solutions
Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.
Mariusz Gralewski
CEO at DocPlanner.com
Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!
Konrad Ciesiołkiewicz
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska
Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.
PRACOWALIŚMY Z













































































