Szkolenie
Zarządzanie komunikacją
w social media
z Ekspertami Whites

Opanuj strategiczną komunikację w mediach społecznościowych.
Zadbaj o relację z odbiorcami w trudnych czasach.

Szkolenie Social Media z Ekspertami Whites to poparta wieloletnim doświadczeniem wiedza dotycząca komunikacji i promocji w mediach społecznościowych, a także omówienie najnowszych trendów i skutecznych narzędzi. Ponieważ w Whites stawiamy na przełożenie biznesowe projektów – tworząc warsztaty kierujemy się tą samą myślą i skupiamy się na praktycznym know-how.

Poziom podstawowy /
średniozaawansowany

8.04.2020

ONLINE

Zawiera indywidualną
konsultację biznesową

Na rynku jest dostępnych wiele szkoleń o szeroko pojętej komunikacji w mediach społecznościowych. Wiemy jednak, że wiele branż mierzy się z problemami, które powstają na skutek niepewnej sytuacji rynkowej. Dlatego też przygotowaliśmy dla Was kompleksowe szkolenie zawierające zarówno podstawową wiedzę o strategicznej komunikacji w social media, jak i najnowsze trendy oraz metody zarządzania komunikacją w kryzysie.

Poznaj naszą Ekspertkę

Marta Drożdż

Social Media Business Owner

Pełni rolę Social Media Business Owner, a zarazem leadera zespołu tworzącego kanały social media dla takich marek jak: PKN ORLEN, Medicover, PKO Bank Polski Grajmy Razem i Biegajmy Razem. Zajmuje się przede wszystkim rozwojem biznesów klientów w mediach społecznościowych oraz tworzeniem strategii komunikacji digital. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży digital; Szkoleniowiec i prelegentka na konferencjach branżowych.

Jak wygląda nasze Szkolenie

Szkolenie i konsultacje
w pełni online

Kompleksowe wyjaśnienie tematów

Przełożenie biznesowe

Dla kogo jest to szkolenie?

Nasze Szkolenie Social Media skierowane jest przede wszystkim do:

  • Project managerów
  • Brand managerów
  • Marketing managerów

którzy mają potrzebę zrozumienia mechanizmów rządzących mediami społecznościowymi, a także chcieliby poznać najnowsze trendy oraz dowiedzieć się jak wykorzystać social media, by zarządzać komunikacją adekwatnie do szybko zmieniającej się rzeczywistości. Wierzymy, że zdobyta na kursie wiedza pozwoli Waszym organizacjom utrzymać relację z odbiorcami i przyczyni się do zwiększenia świadomości o marce, która przetrwa czasy kryzysu.

Dlaczego akurat szkolenie z Social Media Whites?

Wiedza przekazywana jest przez praktyków, którzy na co dzień pracują z takimi
brandami, jak Red Bull, Tefal, Allegro, Virgin Mobile, Medicover, Randstad, PKO Bank Polski

Stawiamy na przełożenie biznesowe, a to wszystko dla rozwoju twojej organizacji

Przy udziale min. 2 osób z jednej firmy, w pakiecie ze szkoleniem zawarta jest
indywidualna godzinna konsultacja z Ekspertem Whites

Czego się dowiesz?

Pobierz harmonogram szkolenia

Jakie są najnowsze trendy w social media

  • Odbudowa zaufania użytkowników
    • Grupy na Facebooku,
    • Employee Advocacy,
    • Influencerzy,
    • User Generated Content (UGC).
  • Content efemeryczny,
  • Bliski dialog
    • Utrzymanie zaangażowania,
    • Real Time Marketing.

Jak prowadzić strategiczną komunikację w kanałach social media

  • Narzędzia związane z publikacją  w każdym z kanałów: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, TitkTok, Twitch,
  • Typy contentu tworzonego pod kanały social media (posty, wideo, grafiki),
  • Best practice – jak tworzyć content pisany, wideo, grafiki i animacje; kiedy publikować i co robić, żeby dotrzeć do swojej grupy docelowej i ją zaangażować.

Jak zarządzać komunikacją w mediach społecznościowych w czasie zmiany/kryzysu

  • Zarządzanie kryzysem – dobre i złe praktyki,
  • W jaki sposób marki radzą sobie ze zmianą – przykłady

Rekomendacje

  • Mężczyzna w okularach
  • Kobieta w okularach
  • Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

    Konrad Ciesiołkiewicz

  • Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

    CEO at DocPlanner.com

    Mariusz Gralewski

  • Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

    HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

    Aleksandra Pagórska

  • Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

    Still Polska, Head of Marketing Region EENA

    Paweł Włuka

  • Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

    Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

    Robert Konik

  • Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media

    Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

    Agata Nałęcz

  • Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

    Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

    Marcin Iwuć

  • We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

    Internet Product Director, Edipresse Poland

    Beata Zawistowska

Nasi klienci

Kim jesteśmy?