Programy i granty
Grant z Funduszy Europejskich
Whites Spółka z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Innowacyjny system zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący machine learning pozwalający wydawać rekomendacje oparte na predykcjach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu”.
Cele projektu
Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególne kanały.
Planowane efekty
- Zdefiniowanie danych kluczowych dla działania modelu i danych opcjonalnych,
- Stworzenie i uczenie modelu na pozyskanych danych - weryfikację jakości zbiorów,
- Stworzenie modelu określającego efektywność monetarną poszczególnych kanałów, czyli zysk na poszczególnych formach marketingu internetowego stosowanego w przeszłości,
- Zbudowanie modelu predykcyjnego,
Wartość projektu
Koszt całkowity projektu
5 627 708,34 PLN
Koszty kwalifikowane
5 627 708,34 PLN
Wkład Funduszy Europejskich
3 376 625,00 PLN
Go to brand Program
Project description
The aim of the project is to increase the recognition of the Whites brand in the international arena and on the selected prospective market, and to attract foreign customers. The project will have a positive impact on both the quantitative and valuable growth of the company, its international competitiveness (increase in the quality of services provided, caused by lively contacts with markets advanced in terms of development and the need to compete with international players; increasing the company's potential).
Project value
572 300,00 zł
Contribution of European Funds
343 380,00 zł
Opis projektu
Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności marki Whites na arenie międzynarodowej oraz na wybranym rynku perspektywicznym i pozyskanie zagranicznych klientów. Projekt wpłynie pozytywnie zarówno na ilościowy, jak i wartościowy wzrost przedsiębiorstwa, jego konkurencyjności w skali międzynarodowej (wzrost jakości świadczonych usług, spowodowany ożywionymi kontaktami z zaawansowanymi pod względem rozwoju rynkami oraz koniecznością konkurencji z międzynarodowymi graczami; zwiększenie potencjału przedsiębiorstwa).
Wartość projektu
572 300,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich
343 380,00 zł