Naszą pracę zaczynamy od danych, bo to od nich zaczęła się historia Whites. To jeden z dwóch filarów naszej grupy – drugim są ludzie. W jaki sposób udaje nam się połączyć te wartości i pomagać innym firmom osiągać ich cele?
Poznaj nasze usługiJesteśmy przekonani, że te cechy stanowią trwałe spoiwo najbardziej efektywnych zespołów. Dzięki tym wartościom zjednaliśmy sobie naszych specjalistów oraz zadowolenie wieloletnich klientów.
Maciej Woźniak
Założyciel, Prezes Zarządu
Ania Tkaczyk
Partnerka Zarządzająca
Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie w digitalu zdobyte na rynkach polskim i zagranicznym pozwolą nam we wzmacnianiu świadomości marketingowej, w budowaniu dobrych praktyk branżowych oraz w edukacji i wymianie wiedzy.
Jako członek e-Izby bierzemy czynny udział w najciekawszych wydarzeniach i wspólnie budujemy organizację, która jest wsparciem dla firm działających w branży e-commerce w Polsce.
Wśród około 230 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy. Misją IAB, którą podzielamy, jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.
Jesteśmy na liście najszybciej rosnących agencji na świecie według amerykańskiego Adweeka! W rankingu Adweek Fastest Growing 2020 jesteśmy jedyną agencją z Polski i zajmujemy 5. miejsce w Europie.
Jesteśmy doceniani globalnie. W 2020 zostaliśmy nominowani do prestiżowej nagrody The Drum Marketing Awards. W finale prezentowaliśmy działania dla marki Virgin Mobile, dzięki którym pozyskaliśmy jakościowy ruch na stronach sprzedażowych klienta.
Drum Awards to globalny program nagród, który wyróżnia najlepsze praktyki, firmy i pomysły z branży marketingu. To wyróżnienie za kreatywne myślenie, strategię i innowacje technologiczne, które dowodzą naszych standardów i dobrych praktyk.
W 2022 Whites we współpracy z klientem Sandoz (Ketonal) wygrał Global Search Awards – jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów SEO! Zostaliśmy nagrodzeni w kategorii „Best Use of Data”.
W gronie finalistów konkursu znaleźliśmy się już rok wcześniej za współpracę z Nationale-Nederlanden Polska („Best Use of Search, Finanse").
To potwierdzenie, że nasze strategie i podejście data-driven przekłada się na wybitne wyniki biznesowe doceniane na arenie międzynarodowej.
Zostaliśmy nominowani do finału #EuropeanContentAwards2021 w kategorii „contentowa kampania roku FMCG" za projekt "Ask Team Clean Make Your Life Easier: Community Building Content Campaign" dla marki Henkel.
Cieszymy się, że nasze kompetencje z zakresu content, wideo, social media są doceniane nie tylko w Polsce, ale i na rynku europejskim.
Podczas IV edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE zostaliśmy wyróżnieni w kategorii „Best pandemic effects” za współpracę z Muzeum Pamięci Sybiru!
Performance Marketing Diamonds to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej skoncentrowany na najbardziej inspirujących i efektywnych działaniach performance w regionie CEE!
Szukasz przestrzeni do rozwoju? Sprawdź, czemu tylu specjalistów zaufało właśnie nam!
Dołącz do nas