MY

Anna Ałaszkiewicz
Dyrektor Zarządzająca, Partner

Przez 9 lat związana byłam z Agorą, gdzie najpierw jako Dyrektor Promocji Pionu Internet odpowiadałam za kluczowe marki Gazeta.pl, a następnie jako członek Zarządu Spółki Trader kierowałam zespołami marketingu, produktu i technologii. Studiowałam Politykę Społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketing Internetowy w SGH.

Tworzenie agencji to najciekawsza przygoda w moim życiu, ale nie byłoby jej gdyby nie wcześniejsze doświadczenia zdobyte po tzw. stronie klienta. To one sprawiły, że wiem z jaką agencją chciałabym sama pracować, co jest ważne z punktu widzenie marketera, jakiego wsparcia od agencji potrzebuję, jak ważne jest patrzenie przez pryzmat rozwoju biznesu i że zaufanie to wartość, bez której nie da się pracować. Moja największą ambicją jest to, aby Whites było taką agencją.

Marketingiem internetowym zajmuję się od 2005 roku, a moją specjalizacją od początku był marketing w wyszukiwarkach, szczególnie SEO. Ponad 5 lat temu założyłem agencję Whites - firmę skupioną na pomocy klientom w budowaniu widoczności w Internecie. Wcześniej przez wiele lat pracowałem jako ekspert SEO w portalu Gazeta.pl. W 2015 roku uruchomiłem startup - Sporticos.com. Jest to serwis skupiony wokół statystyk piłkarskich, o zasięgu globalnym i popularności przekraczającej milion wizyt miesięcznie. Jednym z inwestorów został Robert Lewandowski.

Wierzę, że otwartość i przepływ wiedzy przyśpiesza rozwój naszej branży, dlatego chętnie dzielę się swoimi doświadczeniami. Byłem prelegentem na wielu konferencjach, zarówno w Polsce jak i za granicą. Piszę też dla magazynów branżowych m.in "Marketingu Online" i "Sprawnego Marketingu".

Maciej Woźniak

Maciej Wóźniak
Założyciel, Prezes Zarządu

Łukasz Żytko
Szef działu SEO

Związany z branżą marketingu w wyszukiwarkach od 2007 roku. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał przygotowując i prowadząc projekty optymalizacji i pozycjonowania serwisów grupy Agora oraz Trader.com. Obok projektów optymalizacyjnych, dobrze odnajduje się również w analityce internetowej oraz szkoleniach z zakresu marketingu w wyszukiwarkach i analiz. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu Praktycznej Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie .

Agnieszka Zawadzka
Szefowa działu analiz

Z wyksztalcenia i zamiłowania - matematyk. Specjalizuje się w analityce internetowej, prowadzi projekty i szkolenia z SEO technicznego i contentowego. W branży internetowej od 2003 roku, doświadczenie zdobywała w TVP, Money.pl, kierowała też działem e-marketingu w branży B2B.

Anna Mościcka
Szefowa działu marketingu

Planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat, kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (m. in. SprawnyMarketing) i prelegent (m. in. InfoShare, InternetBeta), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

LUDZIE SĄ DLA NAS NAJWAŻNIEJSI

4 urodziny Whites

5 urodziny Whites

Nasze imprezy