Katarzyna Mussur-Serafin
Senior Growth Marketing Specialist w Software Mind
Jesteśmy doświadczonym partnerem z sukcesami i case study w branży technologicznej dla serwisów B2B i B2C. Zapoznaj się z naszymi success stories!
Tworzymy strategie, które pomagają software house’om zdobywać klientów, budować rozpoznawalność i skalować biznes na kluczowych rynkach. Nasze działania marketingowe dla branży technologicznej opierają się na własnych, dedykowanych narzędziach, doświadczeniu oraz kompleksowości naszych usług marketingowych. Realizujemy kampanie contentowe, SEO, GEO i performance marketingu, które zwiększają kaloryczny ruch, ekspozycję marki i konwersję. Zobacz nasze case studies i sprawdź, jak pomagamy software house’om osiągać ambitne cele!
Katarzyna Mussur-Serafin
Senior Growth Marketing Specialist w Software Mind
Szukaliśmy agencji z doświadczeniem na rynkach zagranicznych, zaangażowanej i dynamicznie reagującej na zmiany w branży.
Współpraca z Whites okazała się strzałem w dziesiątkę. Zależało nam na pozyskaniu wartościowego ruchu, który konwertuje i z perspektywy czasu widać, że dzięki wspólnemu zaangażowaniu, udało się to osiągnąć.
Radek Zaleski
Head of Growth w Netguru
Search jest dla nas ważnym kanałem, który Whites zdecydowanie wzmocnili.
Szukaliśmy partnera, który pomógłby nam zidentyfikować nasze błędy i zwiększyć wartość tworzonego contentu. Agencja Whites okazała się świetnym wyborem.
Justyna Dzikowska
Head of Content, Divante
Będąc w stałym kontakcie, jesteśmy w stanie zaadresować zarówno proste zadania typu “quick wins”, jak i wieloetapowe projekty.
Ogromnym plusem jest dla nas responsywność i proaktywność specjalistów, z którymi współpracujemy, a dzięki szkoleniom i warsztatom rozwijamy dodatkowe kompetencje w zespole contentowym Divante.
Pomagamy w określeniu strategicznego planu obecności Twojej marki w digitalu. Content Marketing dla branży software house to bardzo szerokie pojęcie odnoszące się do działań na wielu rynkach, różnych formatach i rywalizacji z konkurencją nie tylko w rozumieniu biznesowym.
Razem możemy wyprzedzać potrzeby współczesnego rynku - stawiamy na content pod użytkowników z tradycyjnych wyszukiwarek jak Google, ale również AI Overview czy pod Chata GPT lub Perplexity. Wykorzystaj nasze technologie, dedykowane narzędzia oraz doświadczenie z zakresu Content Marketingu dla branży technologicznej.
Nasze działania zawsze opieramy na analizie danych nir tylko za pomocą dostępnych narzędzi, ale przede wszystkim na podstawie własnych, dedykowanych rozwiązań . Analizujemy rynki lokalne, zagraniczne i identyfikujemy czynniki sukcesu w wyszukiwarkach. Dobieramy nasze działania do konkretnych branż i otoczenia biznesowego.
Każdy projekt otwierają warsztaty, na których rozmawiamy o wspólnych celach i możliwościach. Do współpracy zawsze wybieramy dedykowany zespół SEO – ludzi, na których wiedzę i profesjonalizm możesz liczyć.
Usługa SEODziałania z zakresu Generative Engine Optimization to najnowsza odpowiedź na rozwój AI i zmieniające się zachowania konsumentów.
W Whites prowadzimy działania z zakresu GEO dla software house'ów, pozycjonując i optymalizując serwisy pod wyszukiwarkę AI Overview, a także chatboty jak Chat GPT czy Perplexity.
Dostarczamy kompleksową strategię rozwoju widoczności i ekspozycji marki w Google, AIO i Chacie GPT, umożliwiając serwisom generowanie konwersji z wielu źródeł i dywersyfikując źródła sukcesu.
Usługa GEOZapewniamy obsługę social media 360 – od projektowania key visuali, dla marek z potrzebą rebrandingu, tworzenia strategii social media, stałego prowadzenia profili i moderacji, przez produkcję wszelkich koncepcji i materiałów – zarówno copy, jak i grafik, animacji, czy dłuższych formatów video, po reklamę tworzonych treści. Szkolimy też wewnętrzne zespoły po stronie klienta (Upskilling Whites).
Social Media dla software house to również wsparcie w generowaniu ruchu i konwersji w kanale Search. Zmiany w Google i wprowadzenie AI Overview spowodowały bowiem wzrost znaczenia i ekspozycji takich portali jak Reddit, Quora, Linkedin czy Facebook.
Usługa Social Media
Performance marketing to synergia działań – połączenie etapu badawczego i koncepcyjnego przed kampanią, tworzenia struktur reklam i czuwania nad działaniem. W procesie ważna jest optymalizacja, nie tylko kampanii, lecz także ścieżki, która prowadzi do wykonania konkretnej akcji.
Branża software house jest niezwykle wymagająca - jak bardzo konkurencyjne i wartościowe biznesowo są to frazy potwierdza fakt, że ich średni CPC dla kampanii AdWords w przypadku zachodnich rynków to od 40 do 160 zł.
Prowadzenie biznesu na rynkach zagranicznych wymaga dostosowania serwisu oraz działań marketingowych do większej dynamiki zmian - aktualizacje algorytmów, nowinki technologiczne czy nowe źródła informacji to niemal codzienność na rynku US.
Dzięki innowacyjnemu podejściu i rozwojowi własnych narzędzi jesteśmy w stanie dostarczyć klientom Strategię AI-Ready dla branży technologicznej, która pozwoli nakreślić kluczowe obszary do optymalizacji i kierunku rozwoju w tradycyjnych wyszukiwarkach, ale również w AI Overview czy Chacie GPT bądź Perplexity.
Strategia AI-ReadyPoza strategicznym działaniem to właśnie sprawna komunikacja, określenie low hanging fruits, ról i odpowiedzialności jest gwarantem zadowolenia i zaopiekowania Klienta. Jeśli dodać do tego efekty w postaci wzrostu widoczności i ruchu usług serwisów z branży software house – mamy poczucie, że robimy dobrą robotę.
Marcin Kubik
Head of Growth, Partner @Whites
Prowadzenie kampanii marketingowych dla serwisów z branży technologicznej jest niezwykle złożonym i wymagającym procesem. Wynika to z ogromnej konkurencji, walki o ekspozycję marki i konwersję na tych samych rynkach, ale też coraz więcej przestrzeni do dotarcia do użytkowników jak AI Overview w USA czy Chat GPT. Uwarunkowania ekonomiczne, ciągłe aktualizacje algorytmów, rozwój AI czy rosnący udział platform Social Media w wynikach organicznych stanowią duże wyzwanie dla specjalistów. Tym bardziej cieszy każdy nasz sukces!
Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski
Business Owner R&D @Whites
W digital marketingu dla branży technologicznej nie chodzi tylko o same wyniki, ale też o sposób działania i podejście: doświadczenie, dedykowane rozwiązania i rozumienie branży. Dzięki temu digital: SEO, content, social media marketing dla branży software house stale się rozwijają i adaptują zmiany wynikające z rozwoju AI czy aktualizacji algorytmów
Kuba Ciesielski
Business Development Lead @Whites