Marek Kulczycki
B2C Sales Manager, Grupa Topex
Wybierz solidnego partnera marketingu cyfrowego dopasowanego do specyfiki Twojej branży
Jako agencja data-driven planujemy, w które działania digitalowe zainwestować, aby przyniosły zakładane efekty i osiągnęły cele. Dostarczamy szybkie i efektywne wyniki, bazując na transparentności, partnerstwie i współpracy z najlepszymi ekspertami digitalu.
Marek Kulczycki
B2C Sales Manager, Grupa Topex
Wraz z rozprzestrzenianiem się pandemii zależało nam na zwiększeniu ruchu na stronie grupatopex.com i sprzedaży online w naszym nowym serwisie e-commerce Fixero.com. Jednak dzięki działaniom prowadzonym przez Whites osiągnęliśmy nie tylko te dwa cele: zyskaliśmy też ogólną strategię obecności marki w Internecie. Jesteśmy zadowoleni z wyników współpracy, a także z jej rozwoju: pracowaliśmy razem, aby znaleźć rozwiązania, a zespoły po obu stronach były bardzo zaangażowane.
Paweł Włuka
Head of Marketing Region EENA, Still Polska
Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie.
Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.
Mateusz Piotrowski
Communication Director, Lafarge Poland
Naszym wyzwaniem w Lafarge była zielona transformacja w digitalu: m.in. stworzenie nowego serwisu, który pokazałby zrównoważone podejście marki. Zmiana strony zwykle niesie ze sobą dużo niespodzianek i problemów. Na szczęście Whites było tu nieocenionym wsparciem. Od przygotowania świeżego i ulepszonego layoutu strony – wizualnie i UXowo. Przez wsparcie migracji z poprzedniej strony na nową, czyli działania SEO i web development. Kończąc na całościowej opiece technicznej nad serwisem i rozwojem SEO-contentowym, czyli planach treści na stronie wspierających wizerunek marki. Whites to nie tylko nasz digitalowy know-how, ale też solidny i doświadczony partner marki budowlanej w cyfrowej rzeczywistości. Taki, z którym aż chce się współpracować.
Pomagamy w określeniu strategicznego planu obecności Twojej marki w digitalu. Nasze analizy opieramy na pogłębionej analizie rynku, trendów i Twojej konkurencji. Razem znajdziemy rozwiązania, które pomogą Ci spełnić założenia biznesowe.
Razem możemy wyprzedzać potrzeby współczesnego rynku. Wykorzystaj nasze technologie oraz doświadczenie do przemiany biznesowej i kulturowej.
Marki, które wspieramy w zakresie strategii marketingowej:
Nasze działania zawsze opieramy na danych. Analizujemy rynek lokalny i zagraniczne oraz najlepsze praktyki konkurencji. Dobieramy nasze działania do konkretnych branż i otoczenia biznesowego. Jesteśmy partnerem zarówno dla dużych platform e-commerce, jak i wydawców czy firm wchodzących na rynek.
Każdy projekt otwierają warsztaty, na których rozmawiamy o wspólnych celach i możliwościach. Do współpracy zawsze wybieramy dedykowany zespół SEO – ludzi, na których wiedzę i profesjonalizm możesz liczyć.
Marki, które wspieramy w zakresie Data Driven SEO:
Umiejętnie zaplanowana i przeprowadzone kampania content marketingowa potrafi zwiększyć rozpoznawalność marki i wzmocnić wyniki sprzedażowe niezależnie, czy jest to e-commerce, usługi B2B, czy tradycyjny retail.
W Whites content marketing już na etapie strategii tworzą eksperci SEO, social media, performance, dział kreatywny i autorzy, którzy wspólnie budują wizję komunikacji, wyznaczają cele i sposoby ich osiągnięcia.
Niezależnie, czy jest to branded content, social video, czy content 2 commerce w Whites pracujemy, wykorzystując najmocniejsze strony wielu zespołów i kompetencji.
Marki, które wspieramy w zakresie content marketingu:
Zapewniamy obsługę social media 360 – od projektowania key visuali, dla marek z potrzebą rebrandingu, tworzenia strategii social media, stałego prowadzenia profili i moderacji, przez produkcję wszelkich koncepcji i materiałów – zarówno copy, jak i grafik, animacji, czy dłuższych formatów video, po reklamę tworzonych treści. Szkolimy też wewnętrzne zespoły po stronie klienta (Upskilling Whites).
Zaufaj partnerowi, który świadomie i konsekwentnie tworzy treści spójne z wizją i misją marki. A także współpracuje długofalowo, dzięki czemu doskonale rozumie Twój biznes.
Marki, które zaufały nam w zakresie social media marketingu:
Performance marketing to synergia działań – połączenie etapu badawczego i koncepcyjnego przed kampanią, tworzenia struktur reklam i czuwania nad działaniem. W procesie ważna jest optymalizacja, nie tylko kampanii, lecz także ścieżki, która prowadzi do wykonania konkretnej akcji.
Strategiczne podejście, dobra znajomość trendów i narzędzi zbliża nas do odpowiedniego dotarcia do odbiorców i do skutecznego realizowania kampanii dla klientów od biznesów e-commerce, przez retail, fashion, consumer goods, po finanse.
Marki, które wspieramy w zakresie performance marketingu:
W Whites odpowiadamy na potrzeby współczesnego marketingu, wykorzystując znajomość NLP (Natural Language Processing). NLP to, między innymi, model BERT, dzięki któremu wyszukiwarka Google rozumie intencje naszych zapytań. Specjaliści data science w Whites stale rozwijają narzędzia analizy big data. Do najbardziej skomplikowanych zadań używamy algorytmów machine learning – w tym deep learning.
Dzięki innowacyjnemu podejściu i rozwojowi zespołu data science nieustannie podnosimy jakość usług SEO, content marketingu, reklamy performace i efektywności działań w social mediach.
Poza strategicznym działaniem to właśnie sprawna komunikacja, proaktywność i profesjonalizm są kluczem do sukcesu, jakim jest zadowolony i zaopiekowany Klient. Jeśli dodać do tego efekty w postaci wzrostu widoczności i ruchu albo zaangażowanych odbiorców produktów lub usług branży budowlanej, wzmocnienie świadomości marki na rynku – mamy poczucie, że robimy dobrą robotę.
Marcin Kubik
Head of Growth, Partner @Whites
Konkurencja na rynku firm związanych z branżą budowlaną jest naprawdę bardzo duża. Dlatego w teamach dużo czasu poświęcamy na rozmowy o strategiach dla Klientów, o niestandardowym podejściu i o zrozumieniu biznesu. Ważne jest myślenie strategiczne, szerokie, a dzięki temu celne i skuteczne.
Magdalena Stocka
Senior SEO Specialist | Team Leader @Whites
W digital marketingu nie chodzi tylko o same wyniki, ale też o sposób działania i podejście: dociekliwość, sumienność i odpowiedzialność. Dzięki temu digital: SEO, content, social media marketing dla branży budowlanej ciągle się rozwijają i służą ludziom.
Kuba Ciesielski
Business Development Lead @Whites