Dorota Wysocka
Roche Polska Sp. z.o.o., Multichannel Marketing Manager
Od 10 lat zwiększamy skuteczność digital marketingu
do pacjentów i HCP. Działania SEO opieramy o nowoczesne technologie dopasowane do potrzeb branży medycznej i farmaceutycznej .
Jako agencja Data-Driven planujemy, działania digitalowe precyzyjnie w oparciu o dane, aby przyniosły zakładane efekty i osiągnęły cele Klienta. W swojej strategi dla branży farmaceutycznej i medycznej stosujemy koncepcję E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trusthoworthiness). Dostarczamy efektywne wyniki, bazując na zasadach transparentności, partnerstwa i współpracy.
Dorota Wysocka
Roche Polska Sp. z.o.o., Multichannel Marketing Manager
Od momentu przygotowania strategii oraz doboru mediów i kanałów komunikacji, po realizację działań i ich optymalizację .
Elastyczne podejście umożliwia dostosowanie do bieżącej i niejednokrotnie szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej. Przejrzystość raportowania i trsdssdafne rekomendacje, pozwalają sprawnie podejmować decyzje w oparciu o dostępne dane.
Wszystkie te czynniki w bardzo szybkim czasie przełożyły się na zdobycie naszego zaufania i realizacji celów kampanii. Agencja Whites to nasz ekspert od Performance Marketingu (w tym Google Ads, Facebook Ads, YouTube, mailingi i innych) oraz SEO. Możemy śmiało polecić ją jako odpowiedzialnego partnera, nastawionego na rzetelną realizację celów biznesowych.
Piotr Wasik
Head of Marketing Consumer, Galderma
Liczyliśmy oczywiście na wymierny wzrost wskaźników w obszarze SEO. Jednak osiągane wyniki, z miesiąca na miesiąc pokazują, jak kluczowe znaczenie w przypadku marki Cetaphil miało skupienie się na działaniach optymalizujących ruch w obrębie strony. Po ponad rocznej współpracy, na którą zdecydowaliśmy się wraz z uruchomieniem nowej strony Cetaphil.pl, mogę powiedzieć, że choć nasza współpraca wymaga obustronnej cierpliwości, konsekwencji i nie dostarcza wrażeń, jak w przypadku innych działań marketingowych, to gwarantuje stabilny i regularny wzrost, na którym nam najbardziej zależy. W moim odczuciu ważnym elementem sukcesu jest również profesjonalna współpraca z Whites. Na rynku agencyjnym znalezienie partnera biznesowego, na którego rekomendacjach i działaniach można polegać, jest ogromną wartością.
Mateusz Mikoś
Technical SEO Team Leader, Ringier Axel Springer Polska, Medonet
Ze strony SEO wiedzieliśmy od początku, co jest dla nas krytyczne, a że poszukiwania złotego środka w takich projektach nie jest łatwe, dlatego też wcześniej przygotowaliśmy sobie listę wątków, które możemy odpuścić. Zaznaczyć trzeba, że nasz wewnętrzny zespół wykazał się dobrze rozbudowaną świadomością SEO i bez problemu potrafił ustąpić w wielu kwestiach na rzecz SEO poprawności, więc w większości przypadków dyskusyjnych nie było tutaj przeciągania liny, ale gra do jednej bramki.
Aleksandra Pagórska
HR Coordinator, Roche Global IT Solutions
Joanna Barczykowska -Tchorzewska
Redaktor naczelna Medme.pl, wiceprezes Pharma Partner
Dla Medicover skróciliśmy czas oczekiwania na odpowiedź w social mediach z 4 godzin do 30 minut.
Co sprzedajesz i w jakim modelu? Jaki jest kontekst Twojego biznesu?
Jaki masz cel? Wizerunek, sprzedaż, a może nie wiesz i chcesz to z nami ustalić?
Jaka jest Twoja nisza? Możesz tego nie wiedzieć lub wiedzieć bardzo ogólnie.
Jakie jest otoczenie rynkowe, kogo uważasz za konkurencję? Zajmiemy się zdefiniowaniem faktycznej konkurencji w wyszukiwarkach.
Czy masz swój Zespół i jakie macie doświadczenie? Musimy się poznać, jeśli mamy efektywnie współpracować.
Napisz do nas. Opowiedz o swoich wyzwaniach, a my zaczniemy analizować Twoją sytuację i otoczenie konkurencyjne.
Wszystkie działania SEO opieraj na danych.
Tylko wtedy strategia pozwoli Ci podjąć racjonalne decyzje dot. kosztów i wpływu kampanii na Twoje cele.
W branży medycznej mamy w tym duże doświadczenie. Używamy unikalnych algorytmów i narzędzi analitycznych stworzonych przez zespoły Whites.
Łączymy efektywność i skalowalność algorytmów machine learning, możliwości NLP (Natural Language Processing) z doświadczeniem rynkowym konsultantów SEO.
Na tym etapie dobieramy narzędzia. Wykonujemy analizy ogromnych wolumentów danych. Twoich i twojej konkurencji. Dokładnie badamy otoczenie rynkowe i specyfikę Twojego biznesu w wyszukiwarce Google.
Użyj strategii, która wygrywa.
Strategia data-driven SEO jest precyzyjna. Eliminuje biznesowe ryzyka.
Na podstawie danych zebranych w poprzednim etapie, tworzymy strategię data-driven SEO zorientowaną na Twój cel.
Co w niej znajdziesz?
🎯 Strategiczne podejście do wyzwań Twojego biznesu.
🎯 Precyzyjne rekomendacje działań oparte na analizie danych i doświadczeniu Whites.
🎯 Estymacje wyników i konwersji.
🎯 Timeline i plan wdrożenia.
Pracuj z agencją, która dostosuje się do Ciebie.
Dla nas priorytetem są Twoje cele. Jeśli potrzebujesz wdrożenia zmian w witrynie www, zrobimy to. Jeśli potrzebujesz dobrego planu, a Twój zespół zajmie się resztą - to też jest ok i tak czasem pracujemy.
Jeśli potrzebujesz wsparcia działań SEM i performance - mamy specjalistów na pokładzie.
Priorytetem jest dobrze funkcjonująca witryna, o przejrzystej strukturze dla algorytmów Google i Twoich klientów.
Dzięki wdrożeniu zmian strona i treści staną się bardziej wartościowe dla wyszukiwarek i użytkowników.
Twórz skuteczny content, który osiąga zakładane cele marketingowe, zwiększa ruch organiczny i sprzedaje.
Dzięki precyzyjnym rekomendacjom data-driven SEO stworzymy treści dopasowane do potrzeb i intencji odbiorców.
Treści pisane w Whites będą spójne ze strategią Twojej marki. Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu trudnych merytorycznie artykułów (dla branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej i medycznej).
Ale nie tylko. Dzięki analizie data science stworzysz content, który szybko zbuduje zasięg i ruch organiczny dla całej Twojej witryny.
Od 10 lat wspieramy naszych klientów w kategorii medycyna i zdrowie w digital marketingu. Nasze działania precyzyjnie trafiają do pacjentów i lekarzy na ich ścieżce decyzyjnej. Dla naszych klientów kluczowe jest nasze doświadczenie poparte sukcesami, ale przede wszystkim zrozumienie specyfiki rynku i ograniczeń prawnych, co przekłada się na komfort i bezpieczeństwo naszej współpracy.
Marcin Kubik
Head of Growth, Partner @ Whites
Strony z branży medycznej są stronami określonymi jako YMYL (Your Money or Your Life) czyli mają realny wpływ na życie człowieka. Z tego względu wymagają wysokich standardów pod względem ich zawartości i bezpieczeństwa. Prowadząc działania SEO w branży medycznej skupiamy się zarówno na budowaniu widoczności w wyszukiwarce i zwiększeniu ruchu na stronie, jak i wysokim poziomie zaufania. Zarówno pod kątem bezpieczeństwa samej strony i danych użytkownika jak również pod kątem przekazywanych informacji - zawartość powinna być bezwzględnie rzetelna, wiarygodna, sprawdzona, prawdziwa i pomocna.
Magda Stocka
Senior SEO Specialist I Team Leader SEO I Zastępca Head of SEO
Poza strategicznym działaniem to właśnie sprawna komunikacja, proaktywność i profesjonalizm są kluczem do sukcesu, jakim jest zadowolony i zaopiekowany Klient. Jeśli dodać do tego efekty w postaci wzrostu widoczności i ruchu albo zaangażowanych odbiorców produktów lub usług branży budowlanej, wzmocnienie świadomości marki na rynku – mamy poczucie, że robimy dobrą robotę.
Jakub Ciesielski
Group Account Manager @Whites