Celem było zbudowanie wzrostu widoczności, ruchu i transakcji, a co za tym idzie - wzrost przychodów z e-commerce.
W krótkim czasie udowodniliśmy wartość naszych działań dostarczając klientowi namacalne efekty i zwrot z inwestycji w SEO. Już po sześciu miesiącach współpracy serwis zanotował:
Wzrost ruchu organicznego
Wzrost o 240% w porównaniu lipca 2018, do lipca 2017 (szczyt sezonu) oraz wzrost o 144% od początku współpracy (marzec) do lipca 2018.
Wzrost liczby transakcji
Wzrost ruchu organicznego zwykle osłabia współczynnik konwersji, jednak w tym przypadku przyrost liczby transakcji był jeszcze większy (+296% r/r) niż ruchu.
Większa widoczność
Wysokie pozycje dla wielu fraz kluczowych:
Po kilku miesiącach współpracy widzimy znaczne wzrosty kluczowych pozycji oraz oczekiwany wzrost ruchu organicznego. Wierzymy, że dalsze wysiłki agencji Whites, będą przekładały się na rewelacyjne rezultaty naszego SEO
Michał Skarżyński, eCommerce Manager w ETAM Poland
Kluczowe czynniki sukcesu
- Bliska współpraca z klientem i budowanie strategii wokół realnego celu klienta (wzrost przychodów), a nie tylko wskaźników związanych z SEO.
- Własne narzędzia analityczne - dziś każda branża, a nawet kategoria zapytań posiada odmienne wagi czynników rankingowych. W Whites wykorzystujemy autorskie narzędzia inżynierii odwrotnej, które automatycznie rozpoznają kluczowe czynniki sukcesu dla danego zapytania.