Agencja Whites, jako jedyna z Polski, została wytypowana do przetargu na strategiczną obsługę kanałów social media wybranych marek Henkel Laundry & Home Care – lidera w branży produktów konsumenckich i przemysłowych – w Europie Środkowo-Wschodniej. Pokonaliśmy konkurencję z całej Europy, udowadniając, że znane marki doceniają nas nie tylko na rynku krajowym, ale i międzynarodowym.
O Henkel
Henkel, założony w 1876 roku, działa na całym świecie, oferując konsumentom znane i doceniane marki. Dzięki swojej innowacyjności i sile brandów zajmuje topowe pozycje w wielu międzynarodowych rankingach i zestawieniach w sektorze dóbr konsumenckich oraz w sektorze przemysłowym. Firma zatrudnia ponad 50 tys. osób.
Współpraca
„We have strong conviction that leveraging the opportunities of digital is one guarantee of success. With their deep expertise, rich creative power, passionate attitude and strong motivation Whites Agency proved us that together we can drive change and succeed in the field of Social Media. We are pleased to welcome Whites Agency as our expert partner in Social Media Marketing, and looking forward to cooperate with its colleagues longer-term.”
– Boglarka Laszlo-Keszei, Digital Manager, Henkel CEE
We wspomnianej strategii dla mediów społecznościowych będziemy skupiać się na budowaniu aktywnej społeczności i zaangażowaniu użytkowników w tematy związane z dbaniem o dom oraz organizacją czasu w tym kontekście. Naszym celem są działania wizerunkowe oraz rozwój biznesu i poszerzenie grupy klientów poprzez zaoferowanie użytkownikom wartościowych treści poradnikowych.
„Rozpoczęcie globalnej współpracy z firmą Henkel to wielki sukces zespołu, natomiast wejście na arenę międzynarodową również w obszarze social media, to naturalny etap naszego rozwoju. Nie tylko jesteśmy dumni, ale i zwyczajnie się z tego cieszymy. Jako firma ciągle szukamy nowych obszarów wzrostu biznesu i naszych kompetencji"
– mówi Anna Mościcka.
W Whites od ponad 3 lat z dużymi sukcesami budujemy kompetencje w obszarze Social Media Marketingu, a nasz dział International działa już od ponad roku. Dodatkowo tematyka, w obrębie której będziemy współpracować z Henkel, nie jest nam obca – budowaliśmy już z sukcesem platformy contentowe takie jak domwporzadku.pl dla marki Tefal.
Media społecznościowe traktujemy w sposób strategiczny i tak też będziemy współpracować z Henkel. Tworząc komunikację marki w internecie, zawsze wychodzimy od długofalowej strategii, która określa, jakie cele mają realizować profile społecznościowe oraz w jaki sposób. Portale społecznościowe to dla nas narzędzia, które dobieramy na podstawie wiedzy o rynku, biznesie klienta oraz jego grupach docelowych. Dodajemy do tego ideę kreatywną oraz nową komunikację wizualną, która pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, skupić uwagę odbiorców i dzięki temu budować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów.