VI edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024 została rozstrzygnięta. Uroczysta gala finałowa, z udziałem ponad 50 gości z zagranicy, odbyła się 23 maja 2024 roku w Hotelu Bellotto w Warszawie. Tego wieczoru 25 firm z branży e-commerce odebrało wyjątkowe wyróżnienia za swoje osiągnięcia w performance marketingu i afiliacji. Rekordowa edycja konkursu przyciągnęła autorów najbardziej innowacyjnych, skutecznych i wpływowych kampanii marketingu efektywnościowego z całej Europy. Uroczystą galę otworzyli Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska oraz goście specjalni: Poseł Bartłomiej Pejo - Przewodniczący Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii oraz Luca Cassetti - Secretary General Ecommerce Europe. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Performance Marketing Diamonds EU 2024 to najważniejszy konkurs w dziedzinie marketingu dla e-commerce.
Celem jest wyróżnienie wyjątkowych talentów i przełomowych strategii, które zmieniają branżę marketingu cyfrowego. Całość konkursu – od zgłoszeń, przez nominacje, aż po finał – promuje najlepsze praktyki performance i afiliacyjne, w tym optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), reklamy typu pay-per-click (PPC), marketing afiliacyjny, kampanie w mediach społecznościowych, rozwiązania agencyjne i in-house, marketing treści i inne. Wszystkie zgrupowane były w 19 kategoriach i 4 grupach tematycznych: Performance & Affiliate Marketing, Content Performance, Creative Performance i Strategy Performance.
Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa pod wieloma względami, co dowodzi, że potencjał konkursu stale rośnie. VI edycja przyciągnęła najliczniejszą liczbę zgłoszeń w historii Performance Marketing Diamonds EU. Podczas finału w oświetlonych na różowo klasycznych wnętrzach hotelu Bellotto w Warszawie odbyła się największa uroczysta gala w historii konkursu. Była również integralną częścią pierwszego w historii Europejskiego Szczytu e-Commerce zorganizowanego przez e-Izbę. Zwieńczeniem tego wyjątkowego dnia był międzynarodowy networking, ze znaczącą reprezentacją największych organizacji branżowych e-commerce z UE.
Whites i Diagnostyka zdobyli podwójne wyróżnienie na tegorocznej gali finałowej PMD EU 2024.
Wygraliśmy w kategorii "The most effective SEO campaign" oraz otrzymaliśmy Grand Prix za najwyższą ocenę od jurorów konkursu spośród wszystkich zgłoszeń.
Słowa naszego Klienta, Marka Kubickiego - Dyrektora ds. Diagnostyki Kompleksowej, Diagnostyki, CEO Zdrowegeny, Członka Zarządu Diagnostyka Wyrobek, są świetnym podsumowaniem i największą nagrodą:
"10 tysięcy fraz więcej w TOP3. 50% większa sprzedaż w ruchu organicznym. 1,5 miliona większy ruch. Bardzo dziękuję KOCHANEMU zespołowi z Whites, któremu to zawdzięczamy!"
Performance Marketing Diamonds EU to cykliczny konkurs, którego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie najlepszych praktyk w dziedzinie marketingu efektywnościowego z całej Europy. Kapituła konkurs dąży do wyrażenia uznania dla kreatywności, innowacyjności i skuteczności specjalistów ds. marketingu i ich zespołów.
Jesteśmy niezwykle dumni z zespołu projektowego Whites i Diagnostyki. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego wyjątkowego sukcesu!
Zobacz wypowiedź Anny Tkaczyk, Managing Partner w Whites, która opowiada co jest kluczem do tak udanej i partnerskiej współpracy pomiędzy Diagnostyką i Whites.
Zobacz wypowiedź Moniki Zielińskiej-Tymochowicz, Senior Account Manager w Whites, która prowadzi ten projekt z ramienia Client Service.
Zobacz zwycięskie case study naszej współpracy z Diagnostyką!
Pytania i odpowiedzi
Czym jest Performance Marketing Diamonds?
Kto jest organizatorem konkursu Performance Marketing Diamonds?
Kto może brać udział w konkursie?
Jakie są bloki tematyczne konkursu?
W VI edycji konkursu, który odbył się w 2024 roku były następujące bloki tematyczne:
- Performance & Affiliate Marketing
- Creative Performance
- Content Performance
- Strategy Performance
Jeśli szukasz sprawdzonego partnera, który wesprze Cię w działaniach marketingowych, napisz do nas.