Jesteś tu, ponieważ podobnie jak my, pasjonuje Cię digital marketing oraz poszukujesz rzetelnych danych i wiedzy.
Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w ten projekt i podzielili się swoją wiedzą ekspercką, insightami branżowymi i spostrzeżeniami na temat najnowszych statystyk, które dotyczą omawianych trendów na 2024 rok:
👏 Marta Wojciechowska - Douglas
👏 Karolina Kaczmarczyk - Galderma (Cetaphil)
👏 Adrianna Nowak-Pietrzak - Mary Kay Cosmetics Poland
👏 Dorota Wysocka - Sandoz Polska
👏 Kamil Trąbiński - Adamed Pharma
👏 Dominika Dragun - Melissa
👏 Przemek Zapart - Pharma Partner
👏 Dorota Szostek-Rejowska - Benefit Systems SA
👏 Michał Wojas - WOJAS S.A.
👏 Mariusz Serafin - Lancerto S.A. i Próchnik 1948
👏 Agata Wójcik - Victoria’s Secret & Co.
👏 Karol Zych - Calzedonia Group
👏 Basia Walentyn - MUSCAT Eyewear
👏 Mateusz Piotrowski - Lafarge Polska
👏 Marcin Kasprzak - ERBUD GROUP
👏 Katarzyna Bursztein - Dafi Polskie filtry do wody
👏 Dariusz Pyrchla - Groupe SEB (Tefal, Krups, WMF)
👏 Jakub Gierszyński - ex Melissa / Sephora / Inter Cars / Decathlon
👏 Łukasz Piech - Lantre | Autoryzowany Sprzedawca Apple
👏 Agnieszka Ziętek - Mars
👏 Rafał Jackiewicz - Glosel (Taniaksiazka.pl i Bee.pl)
👏 Magda Staszczyk - Biuro Paczka, ex Tous / Duka / Patrizia Aryton
👏 Agnieszka Haponik - Packeta Poland
👏 Patrycja Sass-Staniszewska - Izba Gospodarki Elektronicznej
👏 Arek Kustra - Vecton (Grupa Whites)
👏 Mikołaj Niedziałkowski - GoodC (Grupa Whites)
oraz grono ekspertów naszej agencji: Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski, Filip Kulisz, Angelika Nowak, Konrad Łęcki, Marta Drożdż i Marcin Kubik.
Obejrzyj zapis webinaru z premiery Trendbooka