Współpracę z Centrum Nauki Kopernik zaczęliśmy przy promocji wystawy „Powietrze – więcej niż nic”.
Nasz zespół Performance Marketingu miał za zadanie zoptymalizować kampanię interaktywną promującą wydarzenie. Doradzając CNK, zdecydowaliśmy się na eksplorację dwóch głównych kanałów: Google i Facebook. Udało się nam nie tylko osiągnąć zakładane cele, ale również sprawić, że kampania spotkała się z pozytywnym odzewem użytkowników.
„Z przyjemnością polecam współpracę z agencją Whites, która realizowała jedną z naszych kampanii interaktywnych. Spośród licznych atutów agencji, najbardziej doceniamy zaangażowanie, przejrzystość w działaniu, sprawną obsługę i gotowość do dzielenia się wiedzą. Kampania, która realizowana była w mediach społecznościowych i sieci Google, uzyskała dobre wyniki, a my wzbogaciliśmy się o ciekawe rekomendacje, z których z pewnością skorzystamy."
- Sylwia Łasiewicka, Dział PR Centrum Nauki Kopernik