Wartościowy content jest jednym z czynników decydujących o pozycji w Google. Jaki powinien być, by osiągnąć najwyższą?
Ewolucja algorytmów sprawiła, że Google coraz lepiej rozpoznaje treści, które są najlepszą odpowiedzią dla użytkowników.
Strategia tworzenia „treści tylko dla wyszukiwarek” – np. upychanie na siłę słów kluczowych, jest już nieskuteczna, a wręcz szkodliwa.
Dziś tworząc treść musimy przede wszystkim zrozumieć intencję użytkownika, który odwiedza nas z wyszukiwarki internetowej. Chcąc znaleźć się na najwyższych miejscach w wynikach, należy zacząć od sformułowania odpowiedzi, która jest kompletna i wyczerpuje dane zagadnienie. Przed napisaniem artykułu czy opisu produktu zawsze dokładnie analizujemy, jakie dodatkowe aspekty są poruszane w danym temacie.
Co jest jeszcze istotne przy tworzeniu tekstów? Przeczytajcie porady Macieja Woźniaka, naszego eksperta i założyciela Whites.
Pełny raport do pobrania ze strony Interaktywnie.com