Powrót
Marketing

Jak pozyskiwać wartościowe linki do serwisów?

WHITES

 

[Jest to fragment artykułu „Jak pozyskiwać wartościowe linki do serwisów?” z sierpniowo/wrześniowego wydania magazynu „Online Marketing„]

Wartościowe linki”, czyli jakie?

Dziś jakość linków jest dużo ważniejsza niż ich ilość. Jakie warunki powinny spełniać linki? Powinny być:

  • powiązane tematycznie – otoczenie, w którym się znajduje musi być dopasowane,
  • z jakościowych stron – ważny jest autorytet, czyli popularność strony linkującej,
  • generujące ruch  – żeby stanowiły wartość samą w sobie,
  • naturalne – to najtrudniejsze wyzwanie. Najlepiej dla Googla jakby powstały bez wiedzy i zaangażowania osoby zainteresowanej.

Jakie są sposoby na pozyskanie wartościowych linków? Co musimy zrobić?:

  • zbudować pozycję branżowego eksperta – czyli np. wypowiedzi eksperckie w artykułach gościnnych, a nie sponsorowanych,
  • publikować unikalną i wartościową treść na stronie – czyli treść, która odpowiada na potrzeby internautów,
  • stworzyć infografikę – która daje znacznie większy potencjał na przyciąganie linków niż artykuł,
  • monitorować wzmianki o swojej marce – warto monitorować sieć w poszukiwaniu informacji o firmie i pisać prośbę o podlinkowanie.

przeczytaj artykuł Marketing Online nr 17

WHITES

form-newsletter-bg

Dołącz do Digital Insiders Network! Zapisz się na powiadomienia o wydarzeniach w Whites