Firma Tefal w swoich działaniach marketingowych stawia na precyzyjne dotarcie do użytkowników poprzez działania content marketingowe połączone ze zoptymalizowaną strategią SEO.
W kwietniu we współpracy z firmą Tefal oraz agencją Cape Morris uruchomiliśmy platformę contentową domwporzadku.pl, która wspiera markę w realizacji strategii. Głównym zadaniem serwisu jest dostarczanie przydatnej, podanej w przystępny sposób wiedzy dotyczącej tematów związanych z utrzymaniem porządku w domu i dbaniem o swoje otoczenie. W serwisie użytkownicy znajdą także praktyczne porady dotyczące wykorzystania i odświeżania przestrzeni.
„Celem naszej współpracy jest dotarcie z informacjami zawartymi w serwisie do użytkowników, którzy ich potrzebują i szukają w sieci. Aby to było możliwe, wspólnie z Klientem od początku współpracy pracowaliśmy nie tylko nad analizą intencji użytkowników i potencjału tego zakresu tematycznego, ale także zapewniliśmy wsparcie techniczne."
- Agata Żychlińska-Hoppe, Business Owner of CM Platform
W proces jesteśmy zaangażowani już od kilku miesięcy. Do zadań Agencji Whites należało między innymi uczestnictwo w makietowaniu i tworzeniu architektury strony oraz przygotowanie 380 artykułów wspierających widoczność serwisu domwporządku.pl. Oprócz tego w ramach współpracy odpowiadamy za:
- stałe tworzenie treści oraz dobór tematów do potrzeb i intencji grupy docelowej,
- optymalizację SEO,
- monitoring efektywności projektu,
- prowadzenie działań link-buildingowych,
- doradztwo w zakresie prowadzenia platformy.
„Serwis domwporzadku.pl jest dla nas istotnym elementem komunikacji. Wiemy, że przez przemyślany i dobrze przygotowany content możemy skutecznie dotrzeć do interesującej nas grupy odbiorców. Chcemy być firmą, która tworząc poradnikowe treści dla użytkowników, faktycznie im pomaga. Wierzymy, że takie działania przełożą się na wzrost biznesu i pozwolą poszerzyć grupę klientów indywidualnych. Dzięki sprawnej współpracy z Agencją Whites jesteśmy na dobrej drodze w realizacji założonych celów."
- Augustyn Lauks, Baltic Marketing Activation Manager
Tworzenie platform contentowych to jedna z naszych kluczowych kompetencji. Niedawno zebraliśmy swoje kilkuletnie doświadczenia oraz przykłady ze świata i rozłożyliśmy na czynniki pierwsze elementy, które składają się na sukces.