Specjalizujemy się w budowaniu widoczności dużych firm w internecie, a wśród naszych Klientów znajdują się organizacje z wielu różnych branż.
Jedna z tych branż jest wyjątkowa, gdyż jej celem jest upowszechnianie kultury i nauki. Mówimy oczywiście o wszelakich instytucjach kulturalnych, zwłaszcza o charakterze publicznym. Dlatego, kiedy jakiś czas temu rozpoczęliśmy współpracę z dwoma ważnymi na mapie Warszawy miejscami, ucieszyliśmy się, że mamy szansę robić dla nich coś ciekawego.
Muzeum Łazienki Królewskie
Pierwszą z tych instytucji jest Muzeum Łazienki Królewskie, dla którego prowadzimy komplet działań z wszystkich obszarów kompetencyjnych naszej agencji. To świetny przykład całościowego podejścia do strategii Digital Marketingowej. Dzięki niemu jesteśmy w stanie dobrać najskuteczniejsze narzędzia z całego arsenału możliwości naszych ekspertów, ale również łatwo i szybko analizować bieżące działania i wzmacniać wszystkie obszary równocześnie.
„To dla nas prawdziwa przyjemność, że możemy współtworzyć w internecie wizerunek Łazienek nie tylko jako parku, ale i miejsca, które oferuje niezwykłe obiekty muzealne. Z doświadczenia wiemy, że połączenie różnych kanałów jest najskuteczniejsze w promocji. Ludzie szukają informacji na temat atrakcji turystycznych i ciekawych pomysłów na spędzanie czasu w Warszawie w różnych miejscach w sieci. A my dbamy o to, aby w każdym z tych miejsc trafili na ofertę Muzeum Łazienki Królewskie."
- Anna Mościcka, Head of Marketing w Whites
Centrum Nauki Kopernik
Drugą instytucją jest Centrum Nauki Kopernik, z którymi działamy przy promocji wystawy „Powietrze – więcej niż nic”. Wojciech Spychalski wraz ze swoim zespołem Performance Marketingowym zajmuje się optymalizacją kampanii interaktywnej promującej wystawę. Zachęcanie użytkowników do tzw. "store visit" jest zawsze nie lada wyzwaniem. Zarówno pod względem komunikacji, jak i optymalizacji konwersji - nawet w przypadku rejestracji online. Dlatego doradzając CNK, zdecydowaliśmy się na eksplorację głównych kanałów: Google i Facebook. Pierwsze wyniki są bardzo obiecujące i świadczą o tym, że udało nam się podnieść ogólną świadomość tego, czym jest CNK oraz nakłonić sporą grupę osób do odwiedzenia tego miejsca.
„Mocny branding wystawy spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem i przyczynił się do osiągnięcia zakładanych celów. Jednak z mojej perspektywy najważniejsze są długofalowe skutki naszych kampanii: utworzenie sporych list remarketingowych i zebranie informacji o profilu odwiedzających. Będą one odczuwalne jeszcze długo po zakończeniu tych kampanii."
- Wojciech Spychalski, Head of Performance Marketing