W ostatnich dniach mieliśmy okazję zwiedzić fabrykę plastikowych komponentów dla instalacji sanitarnych.
Fabryka należy do naszego nowego klienta - firmy Inter-Sano. Był to element sesji rozpoczynającej naszą współpracę (tzw. "Kickoff"). Takie wizyty są bardzo ciekawym doświadczeniem, a dodatkowo pozwalają nam zrozumieć biznes klienta. Dzięki bliskiej współpracy mamy szansę przygotować bardziej precyzyjną strategię promocji i osiągać lepsze wyniki.
Wierzymy, że zaangażowanie i zrozumienie biznesu klienta są kluczem do sukcesu w obsłudze marketingowej.
W związku z tym stawiamy zawsze na bliską współpracę i chętnie korzystamy z okazji na poznanie produktu czy usługi, którą promujemy. Zwiedzamy przedpremierowo wystawę (Centrum Nauki Kopernik), uczestniczmy w koncertach (Łazienki Królewskie) czy prezentacjach nowych produktów.