Powrót
Marketing

Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka obejmą udziały w Agencji Whites

WHITES

 

Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka zostaną nowymi udziałowcami agencji Whites w ramach drugiej edycji programu pracowniczego, który pozwala uzyskać opcje na udziały w firmie.

Agencja Whites zakończyła pierwszą turę programu pracowniczego, w ramach którego dodatkowe udziały objęli Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Firma rozpoczęła właśnie drugą edycję programu, który w kolejnych latach umożliwi objęcie udziałów przez nowych kluczowych pracowników - Agnieszkę Zawadzką, Marcina Kubika i Annę Mościcką.

Każda z tych osób ma nieoceniony wkład w rozwój Whites i prowadzenie projektów dla klientów na najwyższym poziomie. Program pracowniczy jest częścią realizacji najważniejszych założeń firmy oraz formą docenienia najlepszych ekspertów.

„Siłą Whites jest wspaniały zespół ludzi, który tworzy naszą agencję. Bardzo się cieszę, że udało nam się zbudować firmę, która może zaoferować przestrzeń do rozwoju i zawodowego spełnienia tak utalentowanym osobom, jak Agnieszka, Ania i Marcin. Ta trójka współtworzy Whites od kilku lat i odegrała kluczową rolę w transformacji z “challengera” rynku w jednego z liderów branży. Zaproszenie do programu pracowniczego to forma podziękowania i docenienia, ale też motywacja do dalszej pracy. Kolejne lata zapowiadają bowiem nowe wyzwania i ambitne cele do osiągnięcia."

- Maciej Woźniak, prezes Whites

Agnieszka Zawadzka pracuje w Whites od 4,5 roku. Przy jej wsparciu agencja wyspecjalizowała się w tworzeniu efektywnych Platform Contentowych dla dużych marek. Obecnie jest szefową Działu Badań i Analiz, który realizuje badania na podstawie big data oraz tworzy autorskie narzędzia. To istotna przewaga, szczególnie w projektach na rynkach zagranicznych.

Marcin Kubik jest w Whites od 3,5 roku. Pełni funkcję Head of Client Service, odpowiadając za jakość obsługi klientów. Zespół pod jego kierownictwem łączy kompetencje koordynowania projektami, utrzymywania relacji biznesowych oraz nawiązywania ich z szeroką wiedzą marketingową. Według raportu MMP "Agencje Interaktywne 2019" Agencja Whites jest jedną z najlepiej ocenianych agencji właśnie w kategorii “obsługa klienta”.

Anna Mościcka ponad trzy lata temu stworzyła zespół Social Media w agencji. Obecnie jako szefowa Content Studio, działającego w ramach Whites, rozwija jego kompetencje zarówno w obszarze Social Media, jak i Content Marketingu. Rozszerzyła również dział o kompetencje kreatywne. Jej wiedza i doświadczenie pozwoliły Whites stać się agencją digital360. Dzięki pracy zespołu pod kierownictwem Anny Mościckiej agencja może realizować kompleksowe projekty łączące wiele usług dla największych polskich brandów.

Agencja Whites funkcjonuje na rynku od 7 lat, świadcząc usługi z zakresu digital marketingu. Specjalizuje się w SEO, Growth Marketingu, Content Marketingu oraz Social Media. Wśród klientów agencji znajdują się takie marki jak: Tefal, Red Bull czy Virgin Mobile.

WHITES

form-newsletter-bg

Dołącz do Digital Insiders Network! Zapisz się na powiadomienia o wydarzeniach w Whites