Agencja Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych. Zostaną one przyłączone do zespołu, który do tej pory zajmował się strategią content marketingową. Nowopowstałym Zespołem pokieruje Anna Mościcka.
Działania content marketingowe od początku istnienia agencji są istotnym obszarem jej działalności. Whites specjalizuje się w tworzeniu jakościowych treść, dzięki którym rośnie zainteresowanie użytkowników serwisem Klienta, a także budowaniem platform contentowych, takich jak blogi czy serwisy tematyczne, stanowiących element działań wizerunkowych i sprzedażowych. Kreuje strategie content marketingowe, realizuje działania w oparciu o niestandardowe formaty, visual marketing i współpracę z influencerami. Nowy zespół kładł będzie nacisk na łączenie obszaru content i social w jednej strategii.
– Nie wyobrażam sobie prowadzenia działań content marketingowych bez działań wspierających w social media. Taki model jest najskuteczniejszy. Dzisiaj content nie może funkcjonować bez socialu, który jest naturalnym kanałem dystrybucji treści, źródłem wiedzy o użytkowniku i informacji zwrotnej – mówi Anna Mościcka.
W obszarze social media Whites zajmie się dystrybucją contentu poprzez kanały socialowe, przy wsparciu reklamowym w tych serwisach, a także planowaniem działań angażujących społeczności, zarządzaniem profilami i sytuacjami kryzysowymi.
– W naturalny sposób domykamy kompleksowość naszej oferty, jesteśmy agencją która dba o widoczność Klienta w internecie na wszystkich płaszczyznach – dodaje Anna Ałaszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Whites.
Dział wzmocnił swoje szeregi. Dołączyła do niego Zofia Jungst, która wcześniej związana była z agencją DDB, gdzie zajmowała się strategiami marketingowymi, a także z Polkomtelem, gdzie pracowała w zespole mediów społecznościowych.
Zespołem pokieruje Anna Mościcka, która dołączyła do agencji Whites w marcu 2016 roku jako Head of Growth. Anna Mościcka ma szerokie doświadczenie w obszarze social media – była kierownikiem zespołów social mediowych w Polkomtelu, Cyfrowym Polsacie i Gazeta.pl (Agora SA). Jest współzałożycielem School of New Media. Prowadzi szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.