Powrót
Marketing

Agencja Whites z zespołem Social Media

WHITES

 

Agencja Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych. Zostaną one przyłączone do zespołu, który do tej pory zajmował się strategią content marketingową. Nowopowstałym Zespołem pokieruje Anna Mościcka.

Whites-content_social-2

Działania content marketingowe od początku istnienia agencji są istotnym obszarem jej działalności. Whites specjalizuje się w tworzeniu jakościowych treść, dzięki którym rośnie zainteresowanie użytkowników serwisem Klienta, a także budowaniem platform contentowych, takich jak blogi czy serwisy tematyczne, stanowiących element działań wizerunkowych i sprzedażowych. Kreuje strategie content marketingowe, realizuje działania w oparciu o niestandardowe formaty, visual marketing i współpracę z influencerami. Nowy zespół kładł będzie nacisk na łączenie obszaru content i social w jednej strategii.

– Nie wyobrażam sobie prowadzenia działań content marketingowych bez działań wspierających w social media. Taki model jest najskuteczniejszy. Dzisiaj content nie może funkcjonować bez socialu, który jest naturalnym kanałem dystrybucji treści, źródłem wiedzy o użytkowniku i informacji zwrotnej – mówi Anna Mościcka.

obszarze social media Whites zajmie się dystrybucją contentu poprzez kanały socialowe, przy wsparciu reklamowym w tych serwisach, a także planowaniem działań angażujących społeczności, zarządzaniem profilami i sytuacjami kryzysowymi.

– W naturalny sposób domykamy kompleksowość naszej oferty, jesteśmy agencją która dba o widoczność Klienta w internecie na wszystkich płaszczyznach – dodaje Anna Ałaszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Whites.

Dział wzmocnił swoje szeregi. Dołączyła do niego Zofia Jungst, która wcześniej związana była z agencją DDB, gdzie zajmowała się strategiami marketingowymi, a także z Polkomtelem, gdzie pracowała w zespole mediów społecznościowych.

Zespołem pokieruje Anna Mościcka, która dołączyła do agencji Whites w marcu 2016 roku jako Head of Growth. Anna Mościcka ma szerokie doświadczenie w obszarze social media – była kierownikiem zespołów social mediowych w Polkomtelu, Cyfrowym Polsacie i Gazeta.pl (Agora SA). Jest współzałożycielem School of New Media. Prowadzi szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

 

WHITES

form-newsletter-bg

Dołącz do Digital Insiders Network! Zapisz się na powiadomienia o wydarzeniach w Whites