Decathlon dołączył do grona klientów Whites, nawiązując współpracę w obszarze działań SEO i content marketingowych na portalach Fishster oraz Decathlon GO.
Decathlon to sieć sklepów sportowych, która posiada ponad 1500 obiektów w 54 krajach na całym świecie. W Polsce prowadzi działalność od 2001 roku zarządzając ponad 50 marketami w największych miastach. Najważniejsze dla marki jest jednoczenie pasjonatów sportu wokół jednego celu - zwiększania dostępności aktywności fizycznej. Portale nad którymi objęliśmy opiekę SEO są realizacją tej myśli.
Decathlon GO to rozwijający się serwis, który wspiera trenerów i organizatorów wydarzeń sportowych. Został stworzony, aby promować ideę wspólnych treningów i ułatwiać do nich dostęp - gromadzi wydarzenia sportowe i treningi różnych dyscyplin sportowych w największych miastach w Polsce. Strona umożliwia wybór aktywności w zależności od lokalizacji, rodzaju sportu i stopnia zaawansowania.
Z kolei Fishster to miejsce skierowane do osób zainteresowanych wędkarstwem. Pomaga połączyć m.in. właścicieli łowisk i organizatorów wypraw z doświadczonymi i początkującymi wędkarzami. Oprócz tego to również baza wiedzy o rybach, łowiskach czy sprzęcie wędkarskim. Dodatkowo Fishster umożliwia zakup lub wynajem sprzętu sportowego bezpośrednio w sklepie eCommerce Decathlon.
Celem naszej współpracy jest zagospodarowanie nowych nisz przez Decathlon. Dzięki serwisom będziemy budować społeczność wokół całej marki, edukując oraz dając nowe możliwości odbiorcom. Zajmiemy się tworzeniem wartościowego contentu, odpowiadającego na potrzeby sportowców (DecathlonGO) oraz miłośników wędkarstwa (Fishster.pl).
Cała nasza współpraca obejmie takie działania jak:
- strategia SEO, której ważnym aspektem będzie pozyskiwanie z wyszukiwarki Google odbiorów na różnych etapach decyzyjnych,
- wartościowy content odpowiadający zainteresowaniom i potrzebom użytkowników,
- content to commerce,
- optymalizacja techniczna,
- audyt analityczny,
- link building.
„Oba serwisy są dla nas istotnym elementem komunikacji. Wiemy, że dzięki zwiększeniu widoczności organicznej możemy dotrzeć do interesującej nas grupy odbiorców. Chcemy, aby tworzone przez nas treści i rozwiązania były wartościowe dla użytkowników. Serwisy mają przede wszystkim być pomocne i stwarzać nowe możliwości dla naszych odbiorów. Wierzymy, że dzięki temu zbudujemy bazę lojalnych, powracających klientów indywidualnych, natomiast współpraca z Whites jest jednym z kroków przybliżających nas do celu."
- Paweł Antołek, Manager Projektu Decathlon
W Whites specjalizujemy się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla naszych klientów wdrażamy strategie działań digitalowych i osiągamy maksymalne efekty dzięki dobraniu optymalnych narzędzi, m.in. Data-driven SEO, Content Marketingu, Growth Marketingu czy Social Media Marketingu.