YouTube jest obecnie drugą po Google największą wyszukiwarką na świecie. Co 60 sekund publikowane jest około 400 godzin nowych materiałów filmowych. Na YouTube można osiągnąć światowy sukces i zarobić miliony. Najlepszymi tego przykładami są: Justin Bieber oraz szwedzki gracz komputerowy PewDiePie, który w krótkim czasie osiągnął zysk przekraczający 10 mln dolarów.

Z tego tekstu dowiesz się m.in.

  • Jaką wartość mają dobre opisy i tagi filmu 
  • Po co dbać o odbiorce i jak się z nim komunikować
  • Jak wykorzystać ekran końcowy

“Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.”


Aleksandra Pagórska

HR Marketing & Employer Branding Specialist, Roche Global IT Solutions

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz