Ostatnio w sieci można znaleźć wiele gorliwych dyskusji na temat, czy SEO umiera?
1.
W zasadzie wielu ekspertów twierdzi, że tak i to od kilku lat, ale tak na prawdę wciąż ma się dobrze. My na to pytanie odpowiadamy stwierdzeniem Randa Fishkina ” Google przekierowuje 10 razy więcej ruchu do serwisów internetowych niż Facebook” .
(Źródło: htp://whts.pl/byeseo)
2.
Wygląda na to, że SEO jeszcze długo będzie kluczem do sukcesu. Leady pozyskiwane z SEO osiągają współczynnik konwersji na poziomie 14,6%. Leady pochodzące z outbound marketingu jedynie 1,7%.
3.
Nasuwa to konkretne wnioski. SEO może być skuteczne. To tylko kwestia odpowiedniej strategii. 57% dużych firm zwiększyło w ostatnim roku efektywność SEO. Spadek efektywności SEO deklaruje jedynie 2% firm.
4.
SEO sprzedaje – nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej! 44% zakupów online zaczyna się od przeglądarki internetowej.
5.
59% konsumentów wykorzystuje Google do znalezienia lokalnego biznesu, póki tak będzie, moc SEO na pewno nie osłabnie!
6.
Cytując klasyka: „Siłaaaa!” Kolenjy dowody na to, że SEO nadal ma się dobrze to fakt, że 80% mobilnych generuje sprzedaż.
7.
Kończąc nasz krótki cykl o SEO, 71% przejść na stronę internetową z wyników wyszukiwania to przekierowania ograniczone.