Kontakt Whites: +48 22 114 00 04

  • Dlaczego my
  • Blog
    • Aktualności
    • White Papers
    • Case Studies
  • Kompetencje
    • Data Driven SEO
    • Analityka Internetowa
    • Content Marketing
    • Social Media Marketing
    • Growth Marketing
    • STRATEGIA MARKETINGOWA
    • Optymalizacja Konwersji
    • Marketing automation
  • Ludzie
    • O nas
    • Nasi przyjaciele
    • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • |
  • EN

contact us

Skip to content

Pierwsze otwarte Szkolenie Social Media w Praktyce

Pierwsze otwarte Szkolenie Social Media w Praktyce

23 marca 2020

Poleć tekst:

FB T IN E-mail

10 marca w Warszawie Marta Drożdż i Bartłomiej Piękoś poprowadzili pierwsze otwarte Szkolenie Social Media w Praktyce z Ekspertami Whites.

W Whites już od kilku lat, w ramach standardowej współpracy na linii agencja - klient, regularnie prowadzimy dla naszych klientów dedykowane szkolenia, podczas których poruszamy zagadnienia związane z SEO, content marketingiem, social media, czy growth marketingiem. Niezmiennie stawiamy w nich na praktyczną wiedzę popartą przykładami. Tak, aby klienci mogli łatwiej przełożyć ją na swój biznes.

Rozszerzona oferta Whites - szkolenia otwarte

W tym roku rozszerzyliśmy swoją ofertę o szkolenia otwarte dostępne dla wszystkich osób zainteresowanych różnymi aspektami digital marketingu. Podczas pierwszego szkolenia, Social Media w Praktyce z Ekspertami Whites, rozmawialiśmy o komunikacji i promocji w mediach społecznościowych oraz omawialiśmy najnowsze trendy i skuteczne narzędzia. Spotkanie skierowaliśmy głównie do marketing managerów, brand managerów i project managerów, ale zyskało ono również zainteresowanie osób zajmujących się rekrutacją i marketingiem rekrutacyjnym.

Social media to obszar, ktory zmienia sie kazdego dnia. Updektowanie wiedzy, w ogole jej zdobywanie, rozumienie mechanizmow komunikacji w tej przestrzeni, to jedna z kluczowych kompetencji wspolczesnego marketera. Zwlaszcza w nowej rzeczywistosci, gdzie do online przenosi sie tak wiele aspektow naszego codziennego zycia.
- Anna Mościcka, Head of Content Studio w Whites

Media społecznościowe oferują wyjątkowe możliwości w dotarciu do odbiorców. Nasz produkt lub usługę możemy ukazać w odpowiednim kontekście czasoprzestrzennym i społecznym. Dla marketerów istotne jest poznanie całego spektrum rozwiązań, aby móc dopasować przekaz do receptorów. I na odwrót.
- Wojciech Spychalski, Head of Growth w Whites

Pozytywny feedback oraz zainteresowanie kolejnymi wydarzeniami ze strony uczestników to dla nas sygnał, że przekazywana przez nas wiedza jest z sukcesami wykorzystywana przez uczestników w praktyce. Planujemy stopniowe rozwijanie oferty szkoleń w obszarze digital marketingu, a także ich formuły, aby ich uczestnicy mogli wynieść z nich jak najwięcej dla siebie i swoich projektów.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a szkoleniami otwartymi, zapisz się do newslettera, w którym będziemy na bieżąco informować o nadchodzących wydarzeniach. Prowadzimy również dedykowane szkolenia zamknięte dla wewnętrznych zespołów. Zapraszamy do kontaktu.

Polecane artykuły

Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.3)

Mailing czy newsletter – co wybrać w skutecznej komunikacji?

2 serwisy marki Decathlon pod opieką SEO&Content Whites

Polecane case studies

Gramy razem z PKO Bankiem Polskim! – case study

Jak wyciągnęliśmy ludzi z Social Media do muzeum?

Case study Medicover Polska – Odpowiadamy pacjentom w 30 minut!

Najnowsze artykuły

Otwarty Poranek Wiedzy, czyli jak dzielimy się ekspercką wiedzą z klientami
whites jak analizowac wyniki instagram Jak analizować wyniki Instagram Stories, by wiedzieć, czego potrzebuje Twój klient? 
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.4)
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.3)

Whites Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308,
03-840 Warszawa
NIP: 113-282-73-23

kontakt@agencjawhites.pl
tel.: +48 22 114 00 04

facebook instagram
  • Dlaczego my
  • O nas
  • Nasi przyjaciele
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Projekt „Innowacyjny system zarządzania optymalizacją stron internetowych wykorzystujący machine learning, pozwalający wydawać rekomendacje oparte na danych liczbowych z określonym prawdopodobieństwem sukcesu” współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Ścieżka dla Mazowsza.