10 marca w Warszawie Marta Drożdż i Bartłomiej Piękoś poprowadzili pierwsze otwarte Szkolenie Social Media w Praktyce z Ekspertami Whites.
W Whites już od kilku lat, w ramach standardowej współpracy na linii agencja - klient, regularnie prowadzimy dla naszych klientów dedykowane szkolenia, podczas których poruszamy zagadnienia związane z SEO, content marketingiem, social media, czy growth marketingiem. Niezmiennie stawiamy w nich na praktyczną wiedzę popartą przykładami. Tak, aby klienci mogli łatwiej przełożyć ją na swój biznes.
Rozszerzona oferta Whites - szkolenia otwarte
W tym roku rozszerzyliśmy swoją ofertę o szkolenia otwarte dostępne dla wszystkich osób zainteresowanych różnymi aspektami digital marketingu. Podczas pierwszego szkolenia, Social Media w Praktyce z Ekspertami Whites, rozmawialiśmy o komunikacji i promocji w mediach społecznościowych oraz omawialiśmy najnowsze trendy i skuteczne narzędzia. Spotkanie skierowaliśmy głównie do marketing managerów, brand managerów i project managerów, ale zyskało ono również zainteresowanie osób zajmujących się rekrutacją i marketingiem rekrutacyjnym.
Social media to obszar, ktory zmienia sie kazdego dnia. Updektowanie wiedzy, w ogole jej zdobywanie, rozumienie mechanizmow komunikacji w tej przestrzeni, to jedna z kluczowych kompetencji wspolczesnego marketera. Zwlaszcza w nowej rzeczywistosci, gdzie do online przenosi sie tak wiele aspektow naszego codziennego zycia.
- Anna Mościcka, Head of Content Studio w WhitesMedia społecznościowe oferują wyjątkowe możliwości w dotarciu do odbiorców. Nasz produkt lub usługę możemy ukazać w odpowiednim kontekście czasoprzestrzennym i społecznym. Dla marketerów istotne jest poznanie całego spektrum rozwiązań, aby móc dopasować przekaz do receptorów. I na odwrót.
- Wojciech Spychalski, Head of Growth w Whites
Pozytywny feedback oraz zainteresowanie kolejnymi wydarzeniami ze strony uczestników to dla nas sygnał, że przekazywana przez nas wiedza jest z sukcesami wykorzystywana przez uczestników w praktyce. Planujemy stopniowe rozwijanie oferty szkoleń w obszarze digital marketingu, a także ich formuły, aby ich uczestnicy mogli wynieść z nich jak najwięcej dla siebie i swoich projektów.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a szkoleniami otwartymi, zapisz się do newslettera, w którym będziemy na bieżąco informować o nadchodzących wydarzeniach. Prowadzimy również dedykowane szkolenia zamknięte dla wewnętrznych zespołów. Zapraszamy do kontaktu.