Od początku lipca w Lublinie działa nasz oddział, który jest w całości dedykowany kampaniom content marketingowym. Realizacją zajmuje się 10 osobowa redakcja, którą kieruje Bożena Rzepecka.
Stworzenie własnej redakcji jest bezpośrednią odpowiedzią na wyraźny wzrost zapotrzebowania klientów agencji na dedykowane usługi z zakresu content marketingu. Stworzenie wyspecjalizowanej redakcji w ramach własnych struktur ma zapewnić możliwość tworzenia treści najwyższej jakości.
Indywidualne podejście do klienta jest jednym z elementów naszej strategii działania. Wysoka jakość obsługi od samego początku jest traktowana na równi z transparentnością działań i efektywnością kampanii.
Klienci doceniają nasze podejście. Rozwój agencji za którym idzie wzrost zatrudnienia jest tego efektem. Inwestycje finansowane są z bieżącej działalności firmy. Już teraz zespół Whites liczy ponad 30 osób. Lubelski oddział będzie dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.
Nowe biuro jest kolejnym etapem naszego rozwoju. Mamy nadzieję, że inwestycje w nową redakcję i zespół content marketingu wzmocni pozycję Whites na rynku i zagwarantuje jeszcze lepszą realizację kampanii.
fot. Bartek Barczyk, bartekbarczyk.com