Wśród wielu klientów, którzy dołączyli w ostatnim czasie do naszego portfolio, znalazło się między innymi pięć znanych marek: Proama, AmeriGas, Walutomat, PayU i Mustache.
Dołączają oni do długiej listy topowych marek, dla których do tej pory pracowaliśmy, a na której znajdują się m.in. ING TFI, Bankier.pl, Benefit Systems, Orange Polska, Bayer czy Bosch.
Systematyczny rozwój naszej agencji sprawił, że na początku lipca 2015 roku nastąpiło otwarcie biura Whites w Lublinie (więcej informacji: KLIK) i uruchomienie samodzielnej redakcji, dedykowanej kampaniom content marketingowym.
Będzie to szczególnie przydatne przy działaniach dla marki AmeriGas, współlidera w handlu gazem skroplonym w Polsce, dla której prowadzić będziemy całość aktywności online, obejmujących SEO, content i performance marketing.
Dzięki kompleksowej obsłudze SEO pomożemy marce Proama w utrzymaniu pozycji najszybciej rozwijającej się firmy ubezpieczeniowej w Polsce (według Dziennika Ubezpieczeniowego) i sprzedaniu kolejnego miliona ubezpieczeń.
Podobne efekty są celem naszych działań SEO dla platformy wymiany walut Walutomat, na której dzienna wartość transakcji sięga 51 milionów złotych, a ponad 163 tysiące użytkowników wymieniło w ciągu 6 lat aż 10 miliardów złotych.
Dla PayU, lidera na rynku systemów płatności online, będziemy realizować zadania z zakresu SEO, kampanie performance marketingowe skierowane do klientów biznesowych i indywidualnych oraz działania z zakresu analityki i optymalizacji.
Mustache.pl to platforma e-commerce skierowana do projektantów mody, założona przez autorów inicjatywy Yard Sale. Naszym zadaniem jest sprawić, by dzięki white hat SEO oryginalny design i moda stały się jeszcze bardziej zauważalne w wynikach wyszukiwania Google.
Pozyskanie nowych klientów to efekt starannie dopasowanej oferty. Indywidualne podejście do każdego projektu jest jednym z elementów strategii działania Whites. Wysoka jakość obsługi od samego początku jest traktowana przez nas na równi z transparentnością działań i efektywnością kampanii.
Rozszerzanie portfolio Whites przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów, które zwiększyły się o ponad 140% (Q2 2014 w porównaniu do Q2 2015).