Konrad Łęcki na czele działu SEO agencji digitalowej Whites. Łukasz Adamski awansuje na stanowisko Head of Growth. 

 

Konrad Łęcki awansował na stanowisko Head of SEO agencji Whites. Odpowiada za zespół specjalistów i usług SEO-wych. Łukasz Adamski objął rolę szefa działu Growth. Jest odpowiedzialny za obszar growth marketingu i zespół specjalistów reklamy performance. 

Konrad Łęcki przejmuje rolę szefa działu SEO agencji Whites. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu specjalistów SEO oraz podnoszenie jakości i efektywność usług SEO-wych. Wcześniej, jako Team Leader SEO oraz Senior SEO Specialist w Agencji Whites, Konrad zajmował się kształtowaniem i realizacją strategii SEO-wych, a także rozwojem zespołu. Koordynował również wsparcie strategiczne dla działań sprzedażowych realizowanych przez dział Client Service.

Łukasz Adamski awansuje na stanowisko Head of Growth. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie zespołu Growth Marketing agencji Whites oraz realizację celów biznesowych w podległym obszarze. Poprzednio, jako Digital Marketing Strategist i Team Leader, był odpowiedzialny za rozwój zespołu, planowanie i prowadzenie kampanii digital marketingowych. Zanim trafił do Whites, był związany z GroupM, gdzie pracował jako Manager zespołu SEM. 

„Cieszę się, że najlepszych kandydatów na stanowiska szefów zespołów SEO i Growth wyłoniliśmy z wewnętrznej rekrutacji. Konrad i Łukasz to fajni ludzie, świetni managerowie, mam pewność co do ich wiedzy i kompetencji. Od pierwszego dnia obaj wskoczyli na głęboką wodę. Jestem spokojny o dalszy rozwój agencji w obszarach SEO i performance.” mówi Maciej Woźniak, prezes Zarządu Whites.

Z agencją żegnają się dotychczasowy szef działu SEO – Krzysztof Beniowski i Wojciech Spychalski, pełniący dotąd funkcję szefa działu Growth, który objął stanowisko Global CX Senior Manager w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej Gi Group.

„Krzysiek i Wojtek to byli świetni szefowie, którzy wzmacniali nas w czasie szybkiego wzrostu agencji i w trudnym czasie 2020. Krzysztof poukładał i rozwinął działania w obszarze SEO. Zoptymalizował biznesowe procesy. Wojtek wnosił do agencji mnóstwo energii, talentu i kreatywności. Obaj idą dzisiaj swoją drogą. Życzę im na niej wielu sukcesów.” podsumowuje Anna Tkaczyk, Partnerka Zarządzająca Whites. 

W Agencji Whites pracują obecnie 102 osoby: w zespołach SEO, Social Media, Content Marketing, PR, Kreacja, R&D, Growth, HR, Marketing i Administracja. W ciągu ostatnich 12 miesięcy agencja zatrudniła 55 nowych pracowników we wszystkich zespołach łącznie. Planowane są kolejne zatrudnienia i autorski program stażowy.
Do Grupy Digitalowej Whites należą również spółki Vecton (agencja marketing automation) oraz GoodC (product design i software).