Kontakt Whites: +48 22 114 00 04

  • Dlaczego my
  • Blog
    • Aktualności
    • White Papers
    • Case Studies
  • Kompetencje
    • Data Driven SEO
    • Analityka Internetowa
    • Content Marketing
    • Social Media Marketing
    • Growth Marketing
    • STRATEGIA MARKETINGOWA
    • Optymalizacja Konwersji
    • Marketing automation
  • Ludzie
    • O nas
    • Nasi przyjaciele
    • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • |
  • EN

contact us

Skip to content

Jak dobre treści wpływają na ranking Google?

Jak dobre treści wpływają na ranking Google?

29 października 2013

Poleć tekst:

FB T IN E-mail

[ Jest to fragment artykułu „Content Marketing w SEO” z październikowego wydania magazynu „Online Marketing„]

Jest kilka elementów algorytmu Google, na które jakościowe treści wpływają pozytywnie:

Linki

Mimo wielu zmian w ostatnim czasie to zewnętrzne odnośniki są nadal decydującym elementem warunkującym sukces w pozycjonowaniu. Obecnie kluczowa jest naturalność linków i autorytet linkujących serwisów.  Ponadprzeciętna treść daje szanse zainteresowanie branży oraz mediów, a co za tym idzie zdobycie linków z bardzo wartościowych źródeł.

Media Społecznościowe

Wpływ Facebooka, Twittera czy Google Plus na pozycje w wynikach wyszukiwania nie został jednoznacznie określony. Niewątpliwie widoczność i popularność w serwisach społecznościowych to część większej układanki i jest dla wyszukiwarek potwierdzeniem autorytetu i siły marki.

Zaangażowanie użytkownika

Dobre treści mają lepsze wskaźniki – mniejszy współczynnik odrzuceń, dłuższy czas na stronie. To wyraźny sygnał dla wyszukiwarek, że użytkownik znalazł wynik, który odpowiedział na jego zapytanie.

Autorytet

Częstym efektem kampanii Content Marketingowej jest pojawienie się nazwy marki czy domeny w mediach, jednak nie jest ona w formie linku. Istnieje teoria, która mówi, że liczba wzmianek nazwy marki lub adresu URL jest pozytywnym sygnałem dla Google, nawet jeśli nie jest w formie odnośnika do strony.

Przeczytaj cały artykuł [PDF] >>

Czytaj więcej

Polecane artykuły

Maciej Woźniak i Anna Ałaszkiewicz odpowiadają na pytania dotyczące SEO w B2B

Czy content B2B powinien być tworzony dla Klientów czy dla Google’a?

Agencja Whites po raz kolejny wzmacnia zespół

Marquard Media Polska klientem Whites

Marquard Media Polska – nowy Klient w obszarze SEO

Polecane case studies

Jak osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego o 3616%? – case study współpracy z medme.pl

70% wzrost współczynnika konwersji w ciągu miesiąca dzięki Data-Driven SEO – case study serwisu piłkarskiego Sporticos

Migracja serwisu – jak zrobić to z sukcesem? Przykład Medonet.pl

Najnowsze artykuły

Otwarty Poranek Wiedzy, czyli jak dzielimy się ekspercką wiedzą z klientami
whites jak analizowac wyniki instagram Jak analizować wyniki Instagram Stories, by wiedzieć, czego potrzebuje Twój klient? 
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.4)
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.3)

Whites Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308,
03-840 Warszawa
NIP: 113-282-73-23

kontakt@agencjawhites.pl
tel.: +48 22 114 00 04

facebook instagram
  • Dlaczego my
  • O nas
  • Nasi przyjaciele
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Projekt „Innowacyjny system zarządzania optymalizacją stron internetowych wykorzystujący machine learning, pozwalający wydawać rekomendacje oparte na danych liczbowych z określonym prawdopodobieństwem sukcesu” współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Ścieżka dla Mazowsza.