Kontakt Whites: +48 22 114 00 04

  • Dlaczego my
  • Blog
    • Aktualności
    • White Papers
    • Case Studies
  • Kompetencje
    • Data Driven SEO
    • Analityka Internetowa
    • Content Marketing
    • Social Media Marketing
    • Growth Marketing
    • STRATEGIA MARKETINGOWA
    • Optymalizacja Konwersji
    • Marketing automation
  • Ludzie
    • O nas
    • Nasi przyjaciele
    • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • |
  • EN

contact us

Skip to content

Czy content B2B powinien być tworzony dla Klientów czy dla Google’a?

Czy content B2B powinien być tworzony dla Klientów czy dla Google’a?

Wywiad
09 lutego 2018

Poleć tekst:

FB T IN E-mail

Nasi partnerzy zarządzający - Anna Ałaszkiewicz i Maciej Woźniak, rozmawiają z Wiktorem Łyczko z TVIP na temat content marketingu, SEO i widoczności w przeglądarce Google ze szczególnym uwzględnieniem działań B2B.

Co znajdziecie w wywiadzie:

  • Czy content powinien być tworzony dla Klientów czy dla Google'a?
  • Jak bardzo skupiać się na przestrzeganiu zasad pozycjonowania Google'a? Czy może warto łamać te zasady i rekomendacje?
  • Czy nadal w pozycjonowaniu korzysta się z tzw. farm SEO?
  • Publikować słabe treści czy lepiej nic nie publikować?
https://agencjawhites.pl/wp-content/uploads/2018/02/getfvid_68628060_687643531641100_5741924369234642527_n.mp4

Polecane artykuły

Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.2)

5 znanych klientów agencji Whites

2 serwisy marki Decathlon pod opieką SEO&Content Whites

Polecane case studies

Marketing w branży zdrowotnej

Jak ze stroną z branży zdrowotnej trafić do czołówki Google?

Jak osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego o 3616%? – case study współpracy z medme.pl

Pozycjonowanie na rynkach zagranicznych – case studies

Najnowsze artykuły

Otwarty Poranek Wiedzy, czyli jak dzielimy się ekspercką wiedzą z klientami
whites jak analizowac wyniki instagram Jak analizować wyniki Instagram Stories, by wiedzieć, czego potrzebuje Twój klient? 
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.4)
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.3)

Whites Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308,
03-840 Warszawa
NIP: 113-282-73-23

kontakt@agencjawhites.pl
tel.: +48 22 114 00 04

facebook instagram
  • Dlaczego my
  • O nas
  • Nasi przyjaciele
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Projekt „Innowacyjny system zarządzania optymalizacją stron internetowych wykorzystujący machine learning, pozwalający wydawać rekomendacje oparte na danych liczbowych z określonym prawdopodobieństwem sukcesu” współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Ścieżka dla Mazowsza.