Kontakt Whites: +48 22 114 00 04

  • Dlaczego my
  • Blog
    • Aktualności
    • White Papers
    • Case Studies
  • Kompetencje
    • Data Driven SEO
    • Analityka Internetowa
    • Content Marketing
    • Social Media Marketing
    • Growth Marketing
    • STRATEGIA MARKETINGOWA
    • Optymalizacja Konwersji
    • Marketing automation
  • Ludzie
    • O nas
    • Nasi przyjaciele
    • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • |
  • EN

contact us

Skip to content

Apteline – Dlaczego bardzo cieszy mnie ten klient

Apteline – Dlaczego bardzo cieszy mnie ten klient

12 lipca 2017

Poleć tekst:

FB T IN E-mail

Apteline to platforma typu “zamów i odbierz”. Umożliwia zamówienie online leków, kosmetyków, suplementów diety i ich odbiór w dowolnej lokalizacji – w mojej lokalnej aptece albo takiej, którą akurat mam po drodze, np. z pracy do domu.

To właśnie dla mnie największa zaleta tego serwisu – dzięki niemu nie muszę sprawdzać w kilku miejscach, czy produkt, którego potrzebuję, jest aktualnie dostępny. Wystarczy, że sprawdzę to online. Dodatkowo – zawsze mogę skonsultować się z farmaceutą dostępnym na czacie.

W tej chwili jako agencja obsługujemy Apteline we wszystkich obszarach kompetencyjnych, które oferujemy. Zarówno dla nas, jak i dla Klienta takie holistyczne podejście przynosi wiele korzyści. Możemy w łatwy sposób dzielić się wnioskami z poszczególnych obszarów, szybko weryfikować strategiczne założenia, wdrażać nowe rozwiązania i wzmacniać jeden obszar drugim.

Na początku było SEO i konsultacje dotyczące budowy serwisu. Od marca 2017 roku natomiast rozpoczęliśmy stałą obsługę w zakresie wsparcia redakcyjnego, link buildingu i komunikacji w projekcie.

Konrad Łęcki, ekspert w obszarze SEO: Koncentrujemy się zarówno na zwiększaniu zasięgu organicznego, jak i poprawianiu konwersyjności tego ruchu. W tym celu wzmacniamy pozycje haseł najbardziej skutecznych sprzedażowo oraz rozwijamy szerokość długiego ogona fraz.

W działaniach performance natomiast, jak podkreśla szef zespołu Krzysztof Konarski, najważniejsze będzie poszukiwanie szans i ustawień kampanii, które dadzą bezpośredni i szybki zwrot z inwestycji, co jest wyzwaniem biorąc pod uwagę konkurencyjny rynek i obostrzenia prawne w reklamowaniu produktów farmaceutycznych.

Ostatnim dołączonym obszarem działań jest ten, którym opiekuję się wewnątrz agencji, a mianowicie media społecznościowe. Zanim przejęliśmy prowadzenie komunikacji – najpierw na Facebookui Instagramie, a za chwilę także i w kanałach YouTube i LinkedIn – stworzyliśmy strategię, która szeroko analizowała markę i jej otoczenie rynkowe i ustawiała poszczególne narzędzia w odpowiednim kontekście.

Uważam, że to właśnie ze strategii powinny wychodzić działania komunikacyjne. Pozwala ona nie tylko dobrze ustawić cele i określić kierunki działań, ale także określić punkty i kryteria weryfikacji tak, by spisane założenia nie stały się nigdy barierą. Musi być na tyle elastyczne, by dawać przestrzeń do zmian i rozwoju. Bardzo ważne jest dla wspólnie osiąganych celów, by Klient miał podobne podejście i w przypadku Apteline tak jest. Klient rozumie nie tylko rolę strategii, ale także testów, nauki i weryfikacji.

To, co stanowi dużą wartość z punktu widzenia prowadzonych działań w social media, to również wartościowy, merytoryczny content, który tworzy Apteline. Będziemy starali się jak najskuteczniej wplatać go w strategię komunikacji.

Tak lubimy działać najbardziej – na wszystkich płaszczyznach, na podstawie ustalonej strategii, ale z odpowiednią dozą elastyczności i otwartości na testy.

Polecane artykuły

Czy afilianci naciągają marki? Podejrzane praktyki w kampaniach Google Ads. Zobacz wyniki analizy Whites.

Maciej Woźniak i Anna Ałaszkiewicz odpowiadają na pytania dotyczące SEO w B2B

Czy content B2B powinien być tworzony dla Klientów czy dla Google’a?

ESA 2018 nominacja dla Whites

Whites z nominacją do European Search Awards 2018

Polecane case studies

Jak pozyskać specjalistów z branży IT?

Jak w ciągu roku trzykrotnie zwiększyliśmy ruch organiczny dla Netguru na rynkach zagranicznych?

Pozycjonowanie na rynkach zagranicznych – case studies

Najnowsze artykuły

Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.2)
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.1)
Jak skutecznie reklamować się na Pintereście – podpowiadamy, co trzeba zrobić, krok po kroku
Whites wśród 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie (Adweek Fastest Growing 2020)

Whites Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308,
03-840 Warszawa
NIP: 113-282-73-23

kontakt@agencjawhites.pl
tel.: +48 22 114 00 04

facebook instagram
  • Dlaczego my
  • O nas
  • Nasi przyjaciele
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
Zapisz