Kontakt Whites: +48 22 114 00 04

  • Dlaczego my
  • Blog
    • Aktualności
    • White Papers
    • Case Studies
  • Kompetencje
    • Data Driven SEO
    • Analityka Internetowa
    • Content Marketing
    • Social Media Marketing
    • Growth Marketing
    • STRATEGIA MARKETINGOWA
    • Optymalizacja Konwersji
    • Marketing automation
  • Ludzie
    • O nas
    • Nasi przyjaciele
    • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • |
  • EN

contact us

Skip to content

Agencja Whites z zespołem Social Media

Agencja Whites z zespołem Social Media

08 sierpnia 2016

Poleć tekst:

FB T IN E-mail

Agencja Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych. Zostaną one przyłączone do zespołu, który do tej pory zajmował się strategią content marketingową. Nowopowstałym Zespołem pokieruje Anna Mościcka.

Whites-content_social-2

Działania content marketingowe od początku istnienia agencji są istotnym obszarem jej działalności. Whites specjalizuje się w tworzeniu jakościowych treść, dzięki którym rośnie zainteresowanie użytkowników serwisem Klienta, a także budowaniem platform contentowych, takich jak blogi czy serwisy tematyczne, stanowiących element działań wizerunkowych i sprzedażowych. Kreuje strategie content marketingowe, realizuje działania w oparciu o niestandardowe formaty, visual marketing i współpracę z influencerami. Nowy zespół kładł będzie nacisk na łączenie obszaru content i social w jednej strategii.

– Nie wyobrażam sobie prowadzenia działań content marketingowych bez działań wspierających w social media. Taki model jest najskuteczniejszy. Dzisiaj content nie może funkcjonować bez socialu, który jest naturalnym kanałem dystrybucji treści, źródłem wiedzy o użytkowniku i informacji zwrotnej – mówi Anna Mościcka.

W obszarze social media Whites zajmie się dystrybucją contentu poprzez kanały socialowe, przy wsparciu reklamowym w tych serwisach, a także planowaniem działań angażujących społeczności, zarządzaniem profilami i sytuacjami kryzysowymi.

– W naturalny sposób domykamy kompleksowość naszej oferty, jesteśmy agencją która dba o widoczność Klienta w internecie na wszystkich płaszczyznach – dodaje Anna Ałaszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Whites.

Dział wzmocnił swoje szeregi. Dołączyła do niego Zofia Jungst, która wcześniej związana była z agencją DDB, gdzie zajmowała się strategiami marketingowymi, a także z Polkomtelem, gdzie pracowała w zespole mediów społecznościowych.

Zespołem pokieruje Anna Mościcka, która dołączyła do agencji Whites w marcu 2016 roku jako Head of Growth. Anna Mościcka ma szerokie doświadczenie w obszarze social media – była kierownikiem zespołów social mediowych w Polkomtelu, Cyfrowym Polsacie i Gazeta.pl (Agora SA). Jest współzałożycielem School of New Media. Prowadzi szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

 

Polecane artykuły

Dwoje pracowników współpracuje przy projekcie

Jak budujemy w Whites kulturę wdzięczności?

Co zrobić, gdy znajdziesz za swoim biurkiem robota – czyli kampania wizerunkowa dla Codecool

Portal marki Red Bull ze wsparciem Whites

Polecane case studies

Jak pozyskać specjalistów z branży IT?

Analiza SEO w eCommerce z wykorzystaniem Big Data. Kluczowe czynniki rankingowe.

Jak zwiększyć współczynnik konwersji w e-commerce? – 15 sposobów, o których nie możesz zapomnieć

Najnowsze artykuły

Otwarty Poranek Wiedzy, czyli jak dzielimy się ekspercką wiedzą z klientami
whites jak analizowac wyniki instagram Jak analizować wyniki Instagram Stories, by wiedzieć, czego potrzebuje Twój klient? 
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.4)
Podsumowanie roku 2020 w Whites oczami Headów (cz.3)

Whites Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308,
03-840 Warszawa
NIP: 113-282-73-23

kontakt@agencjawhites.pl
tel.: +48 22 114 00 04

facebook instagram
  • Dlaczego my
  • O nas
  • Nasi przyjaciele
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Projekt „Innowacyjny system zarządzania optymalizacją stron internetowych wykorzystujący machine learning, pozwalający wydawać rekomendacje oparte na danych liczbowych z określonym prawdopodobieństwem sukcesu” współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Ścieżka dla Mazowsza.