CONTENT MARKETING

Anna Mościcka
Head of Marketing

W myśleniu o contencie najważniejsze są trzy aspekty. Pierwszy to jego doskonałe planowanie – rozpoznanie dla kogo tworzymy treści i co będzie efektem naszych działań. Kolejny to tworzenie contentu zróżnicowanego i niesztampowe o nim myślenie - wyprzedzanie trendów czy korzystanie z niestandardowych jego form. Ostatnim kluczowym aspektem jest dystrybucja i mierzenie skuteczności wszystkich działań - sprawdzanie, czy content realizuje zamierzone cele.


NARZĘDZIA

Stworzenie strategii działań
opartej opartej
na potrzebach marki
i jej grupach docelowych

Dystrybucja contentu poprzez
social media, blogi, newsletter,
serwisy tematyczne i influencerów

Reuse contentu poprzez 
optymalizację istniejących
treści pod kątem
czytelnictwa i SEO

Opracowywanie transkrypcji: 
tekstowe wersje
nagrań audio-video,
widoczne w Google

Tworzenie porządkowanie
listy tagów i kategorii

Działania pod SEO: 
opisy tagów,
kategorii i landing pages, 
dobór fraz kluczowych
do link buildingu


DLACZEGO MY?

Planujemy działania

Do komunikacji online podchodzimy strategicznie i uwzględniamy wszystkie możliwe kanały dotarcia do odbiocrów. Planujemy działania na bazie audytów, strategii koncepcyjnej i Content Graphs przygotowanych przez nasz dział SEO. Dobieramy tematy pod kątem potrzeb odbiorców.

Zmniejszamy nakłady na reklamy

Internauci zaczną trafiać na twoją stronę poprzez naturalne wyniki wyszukiwania (ruch organiczny). Dzięki temu będziesz mógł zmniejszyć budżet na płatne reklamy w Google, a ruch będzie znacznie stabilniejszy.

Kontrolujemy jakość

Content przygotowują profesjonalni autorzy, współpracujący ze specjalistami z danej branży.


PRZECZYTAJ JAK NAS OCENIAJĄ KLIENCI

  • Beata Zawistowska

    Internet Product Director, Edipresse Poland

    We have been working partnership with Whites Agency within two years. Whites team pursues tasks realization timely and commitment to quality. Achieved results exceed the levels established in estimations. By consulting Whites Agency is guided by the principles of "WHITE HAT SEO", all actions are specifically explained, justified by reference to the relevant guidelines of Google and in accordance with the standards.

  • Marcin Iwuć

    Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych w ING TFI S.A. ING

    Promocja produktów finansowych w internecie to niewątpliwie niełatwe zadanie. Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę w tym obszarze z agencją Whites i nie żałujemy tego wyboru. Znacząco poprawiliśmy widoczność w wyszukiwarkach, a nasza kampanie AdWords nareszcie przynoszą efekty. Dobra komunikacja, skuteczność i jasne zasady współpracy – to wszystko sprawia, że zamierzamy kontynuować współpracę z Whites przy kolejnych projektach.

  • Agata Nałęcz

    Polski Fundusz Rozwoju: Menadżer do spraw Komunikacji i PR

    Z Agencją Whites w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych współpracujemy od grudnia 2016 roku. Agencja pomogła nam w stworzeniu od podstaw profili PFR w kanałach mediów społecznościowych oraz w zaplanowaniu komunikacji w pierwszych miesiącach obecności w social media. Wspierała nas również w zakresie relacji live podczas organizowanych przez nas konferencji prasowych i eventów. Agencja Whites reprezentuje wysoki poziom merytoryczny w zakresie komunikacji w social media. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie pracowników oraz gotowość do realizacji złożonych projektów, dopasowanych do potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca z Agencją Whites pomogła nam osiągnąć zakładane cele w komunikacji w social media

  • Robert Konik

    Digital Communications & Content Marketing Manager at nc+/Canal+

    Whites wykazali duże zrozumienie naszych potrzeb określonych w briefie i doskonale sprostali zadaniu stworzenia długofalowej strategii content marketingowej dla całego portfolio naszych marek, ich serwisów www oraz kanałów YouTube. Agencja Whites jest dla nas rzetelnym partnerem, a ludzie tam pracujący są ekspertami i naszymi przewodnikami po świecie wyszukiwarek oraz szeroko pojętego SEO Content Marketingu. Gdybym miał w jednym zdaniu określić kompetencje Whites i jej ludzi, byłoby to: They’ve got it all. Mają inhouse wszystkie niezbędne kompetencje strategiczne, analityczne, copywriterskie i dobry client service. A przy tym współpraca z nimi to duża przyjemność. Dlatego rekomenduję każdemu ich zaangażowany zespół.

  • Paweł Włuka

    Still Polska, Kierownik Działu Marketingu

    Z agencją Whites współpracowaliśmy przede wszystkim w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej. Uważam, że techniki pozycjonowania stosowane przez Whites są na bardzo wysokim poziomie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście ruchu na stronie. Dodatkowymi atutami są także profesjonalne podejście do klienta oraz terminowe wykonywanie zadań określonych w umowie. Rezultaty osiągnięte przez Whites zapewniły nam stabilny wzrost ruchu organicznego, a wdrażane strategie i działania są przejrzyste i bezpieczne. Rekomenduję Whites jako kompetentnego i niezawodnego Partnera.

  • Aleksandra Pagórska

    HR Coordinator, Roche Global IT Solutions

    Bardzo mile wspominam współpracę z Whites podczas realizacji kampanii promocyjnej konferencji Code4Life 2016. Rzetelność i znajomość narzędzi zaowocowały przekroczeniem oczekiwań względem efektów zaplanowanych działań. Podobało mi się zaangażowanie w projekt, elastyczne dostosowanie do potrzeb klienta i w pełni profesjonalne podejście ze strony Whites.

  • Mariusz Gralewski

    CEO at DocPlanner.com

    Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. it included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them. Results surpassed expectations!

  • Konrad Ciesiołkiewicz

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

    Whites zadbało o zwiekszenie widoczności strony Fundacji Orange w wyszukiwarce Google. Wysoko oceniamy dostępność i zaaganżowanie ekspertów podczas projektu. Rekomendujemy Whites jako niezawodnego, zaangażowanego partnera, prezentującego indywidualne podejście dobrane do potrzeb klienta.


PRACOWALIŚMY Z


O JAKOŚĆ CONTENT MARKETINGU
NASZYCH KLIENTÓW DBA:

Anna Mościcka
Head of Marketing
kontakt@agencjawhites.pl
linkedin

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dowiedz się,  jak możemy rozwinąć Twój biznes