SOCIAL MEDIA MARKETING

Social Media Notebook
W Polsce z serwisów społecznościowych korzysta coraz więcej osób – w stosunku do ubiegłego roku w 2016 mamy o 8% więcej użytkowników social media (WeAreSocial). Według badania Megapanel z samego tylko Facebooka korzysta 75 % internautów, czyli ponad 19 mln (Megapanel). Ich użytkownicy szukają w nich informacji, rozrywki i rekomendacji. Dlatego stają się centralnym miejscem w internecie dla działań marketingowych.

JAKIE CELE MOŻE REALIZOWAĆ SOCIAL MEDIA MARKETING

Budowanie wizerunku i wiarygodności marki

Budowanie zasięgu i docieranie do grupy docelowej

Źródło danych i informacji zwrotnej od grupy docelowej

Generowanie zaangażowania wokół marki, dialog i interakcja

Pozyskiwanie leadów i wsparcie procesu sprzedażowego

Zarządzanie kryzysami w social-media

SOCIAL MEDIA ŻYWIĄ SIĘ CONTENTEM

Każdego dnia w internecie pojawiają się ponad 92 tysiące nowych artykułów (MOZ). Co godzinę publikuje się 83 000 wpisów blogowych (BlogBrandz). Robi się naprawdę tłoczno, dlatego kluczowa jest kwestia skutecznej dystrybucji contentu. Obok wyszukiwarek, media społecznościowe stały się drugim głównym źródłem ruchu w internecie (Social Media Traffic Report). Najczęściej stosowanym mechanizmem dystrybucji treści jest social media marketing , używany aż przez 87% marketerów (CMI).

NARZĘDZIA

Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych

Prowadzenie kampanii zasięgowych, wizerunkowych i efektywnościowych

Tworzenie treści i planu ich dystrybucji w mediach społecznościowych, w tym akcji angażujących użytkowników

Współpraca z influencerami – kampanie oraz jednorazowe akcje

Doradztwo i szkolenia, opracowanie strategii działań

JAK MIERZYMY

Starannie dobieramy mierniki, które sprawdzą skuteczność naszych działań:

  • statystyki serwisów społecznościowych (min. zasięg, aktywność wobec posta, sentyment, zaangażowanie)
  • statystyki dotyczące contentu i strony (min.: ruch na stronę ze źródeł społecznościowych, jakość tego ruchu, użytkownicy)

OPRÓCZ SOCIAL MEDIA MARKETINGU SPRAWDŹ NASZE KOMPETENCJE W OBSZARZE CONTENT MARKETINGU

NASZ ZESPÓŁ

Anna Mościcka
Anna Mościcka

Szef zespołu Strategii Content Marketingowej i Social Media. Dba o to, by realizować cele Klientów i łączyć content z socialem, gdyż to połączenie wydaje jej się naturalne i niezbędne do osiągania celów. Marketingiem zajmuje się od 10 lat, w tym internetowym od 6. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową. Współzałożyciel School of New Media i prowadząca szkolenia z obszaru marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

Doświadczeni specjaliści w obszarze content marketingu

Doświadczeni specjaliści w dziedzinie social media

Pasjonaci nowych mediów i komunikacji online

Eksperci rozpoznawalni w swojej branży





Zadzwoń do nas
aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach. Poznajmy się!

Anna Mościcka
—-
tel.: +48 507 164 243

email: anna.moscicka@agencjawhites.pl